فارس من، هیچ گونه تغییری در برگزاری امتحانات دانشگاه پیغام نور وجود ندارد

به گزارش بلاگ پو، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور با بیان اینکه هیچ گونه تغییری در برگزاری امتحانات دانشگاه پیغام نور وجود ندارد، گفت: آزمون دانشجویان بر اساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

فارس من، هیچ گونه تغییری در برگزاری امتحانات دانشگاه پیغام نور وجود ندارد

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع مطالبه تغییر زمان امتحانات دانشگاه پیغام نور را مطرح نموده و از خبرنگاران خواهان گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور در این رابطه، گفت: با توجه به اینکه این دانشگاه ترم تابستان برگزار خواهد نمود تقویم آموزشی این دانشگاه تغییری نخواهد داشت و طبق روال در زمان مشخص انجام می گردد.

وی اضافه کرد: تأکید می کنم هیچ گونه تغییری در برگزاری امتحانات دانشگاه پیغام نور وجود ندارد و آزمون دانشجویان در زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26969

به "فارس من، هیچ گونه تغییری در برگزاری امتحانات دانشگاه پیغام نور وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، هیچ گونه تغییری در برگزاری امتحانات دانشگاه پیغام نور وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید