فدراسیون فوتبال: مجوز بازی پاتوسی مورد تایید است

به گزارش بلاگ پو، آیاندا پاتوسی مجوز بازی اش را به صورت کاملا قانونی دریافت نموده و می تواند استقلال را دربازی با پارس جم همراهی کند. فدراسیون فوتبال نیز مجوز این بازیکن را تایید نموده است.

فدراسیون فوتبال: مجوز بازی پاتوسی مورد تایید است

پاتوسی با مجوز قانونی درترکیب آبی ها

فدراسیون فوتبال درباره روند دریافت مجوزبازی آیانداپاتوسی، هافبک میانی استقلال توضیحاتی ارائه نموده است: ماده 8.1.2 از پیوست 3 آئین نامه وضعیت جابجایی بازیکنان صراحتا اعلام می کند: در دیرترین حالت ممکن، ITCباید توسط فدراسیون جدید در TMS و در آخرین روز از پنجره جابجاییی فدراسیون جدید درخواست شود. با توجه به اینکه درخواست ITC توسط فدراسیون فوتبال ایران در ساعت 23:21 روز شنبه مورخ 13،11،1397 (آخرین روز جابجایی میان فصل) ثبت شده ، سایر مراحل باقیمانده از روند کار ITC شامل صدور توسط فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی و وصول توسط فدراسیون فوتبال ایران در چارچوب قوانین و مقررات سازمان لیگ و بر اساس نتایج حاصل از استعلام های دریافتی و با توجه به تاییدیه های دریافتی از فیفا انجام شد.

درهمین راستا علی خطیر، یکی ازمعاونان استقلال هم گفته است: ما درخواست خود را زمانی ارسال کردیم که هنوز پنجره جابجایی بسته نشده بود که اگر اینطور بود اصلا درخواست ما رد می شد. فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی هم درخواست ما را تایید و ITC پاتوسی را ارسال کرد. حال اگر ITC بعد از بسته شدن پنجره جابجایی صادر شده و به فدراسیون فوتبال ما رسیده باشد هیچ مسئله ای ایجاد نخواهد نمود. آیاندا پاتوسی کاملا به صورت قانونی و در چارچوب قوانین بین الملل جابجایی فیفا با استقلال قرارداد بسته و طبق همین قوانین برای استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد نمود.

با توجه به توضیحاتی که فدراسیون فوتبال ارائه نموده و صحبت هایی که علی خطیردراین راستا داشته، حضوراین بازیکن درترکیب استقلال هیچ منع قانونی ندارد. البته آن ها که ماجرای حضورپاتوسی دراستقلال را رصد وپیگیری می کردند به روند دریافت مجوزبازی این بازیکن انتقادی نداشتند و اساسا بحث جذب بازیکنی را پیش کشیده بودند که درسال های اخیربرای تیم ملی آفریقای جنوبی به میدان نرفته بود که استقلالی ها توانستند به واسطه 2بازی که پاتوسی درسال 2016برای تیم ملی آفریقای جنوبی انجام داده، این مشکل را هم رفع نمایند.

10-160

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4750

به "فدراسیون فوتبال: مجوز بازی پاتوسی مورد تایید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال: مجوز بازی پاتوسی مورد تایید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید