فراهم شدن حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه سرخس و دوغارون

به گزارش بلاگ پو، اگر لایحه تبدیل منطقه ویژه مالی سرخس به منطقه آزاد در مجلس شورس اسلامی تا خاتمه فعالیت مجلس دهم نهایی گردد در مناطق مالی دوغارون و منطقه ویژه سرخس زمینه حضور سرمایه گذاران تسهیل می گردد.

فراهم شدن حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه سرخس و دوغارون

به گزارش خبرنگار از ، علی رسولیان معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان رضوی در حاشیه نشست بازدید رئیس و اعضای کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی از فعالیت های منطقه ویژه سرخس گفت: همه فعالیت های در استان نشان از عزم جدی مدیران برای توسعه فعالیت های مالی دارد.

او ادامه داد: ما شاهد عزم جدی همه مدیران و ارکان حاکمیت استان و همگرایی و تعامل برای فراهم کردن زمینه های توسعه مالی و اشتغال زایی و کاهش نرخ بیکاری هستیم. 17 درصد فضای کسب و کار و اشتغال کشور در استان است.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان رضوی گفت: 128 هزار میلیارد تومان مجموع سرمایه گذاری ها در سطح استان است و ما باید به دنبال ایجاد ظرفیت ها باشیم.

رسولیان اضافه کرد: کشور افغانستان تمایل جدی به حضور سرماگذاری در استان را دارد و منطقه دوغارون و منطقه مالی ویژه سرخس بهترین زمینه برای حضور سرمایه گذاران است.

او توضیح داد: هر زیرساختی را که لازم بوده آستان قدس رضوی فراهم نموده است که امیدواریم این لایحه در مجلس به تصویب برسد و زمینه حضور سرمایه گذاران فراهم گردد.

/م.ه

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19458

به "فراهم شدن حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه سرخس و دوغارون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراهم شدن حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه سرخس و دوغارون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید