فرهنگی: اراده دولت بر بودجه ریزی عملیاتی بوده است

به گزارش بلاگ پو، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: دولت نگاه بودجه ریزی بر مبنای عملیاتی در لایحه بودجه سال 1399 داشته است.

فرهنگی: اراده دولت بر بودجه ریزی عملیاتی بوده است

به گزارش خبرنگاران، محمدحسین فرهنگی در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال 1399 کل کشور بیان نمود: یکی از جنبه های مثبت لایحه بودجه سال آینده، افزایش سقف حقوق کارمندانی است که حداقل حقوق را دریافت می کردند و این افزایش قابل توجه است. از دیگر نکات مثبت این لایحه بحث یارانه ها بود که مسائلی را برای گروهی از مردم که مشمول یارانه نمی شدند ایجاد نموده و نوعی بی عدالتی بود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر اراده جدی دولت برای بودجه ریزی عملیاتی شایان تقدیر است. بودجه ریزی عملیاتی کار آسانی نیست، اما خوشبختانه در ردیف ها و احکام بودجه سال 1399 دولت تمام کوشش خود را برای این اقدام نموده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: یکی از مسائلی که وجود دارد نبود فرصت برای ارائه پیشنهادات نمایندگان در مورد لایحه است. روزهایی که برای ارائه پیشنهادات معین شد اغلب نمایندگان درگیر انتخابات بودند. اگر هیات رییسه فرصتی برای ارائه پیشنهادات نمایندگان بدهد می تواند در نظر مخالفان نیز تغییر ایجاد کند.

فرهنگی در انتها تاکید نمود: یکی از مسائل لایحه بودجه 99 نحوه افزایش حقوق کارمندان است که برای قبل و بعد افرادی که حداقل حقوق را دریافت می نمایند تدابیری دیده نشده، بنده پیشنهاد می کنم به جای افزایش درصد ثابت باید رقم ثابت بر افزایش حقوق ها مدنظر قرار باشد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20479

به "فرهنگی: اراده دولت بر بودجه ریزی عملیاتی بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگی: اراده دولت بر بودجه ریزی عملیاتی بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید