فوت 551 بیمار کرونایی دیگر در ایتالیا

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- براساس گزارش وزارت بهداشت ایتالیا، در 24 ساعت گذشته 551 بیمار مبتلا به کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند.

فوت 551 بیمار کرونایی دیگر در ایتالیا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، وزارت بهداشت ایتالیا آمار جدید مبتلایان به کرونا را 3 میلیون و 419 هزار و 616 در این کشور گفت.

براساس این گزارش در 24 ساعت گذشته 551 بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا جان خود را از دست داده اند. هم اکنون شمار کل قربانیان کووید 19 در ایتالیا به 105 هزار و 879 نفر افزایش یافته است.

همچنین در شبانه روز گذشته 18 هزار و 765 مورد آلودگی جدید ثبت شده است. در حال حاضر مجموع تعداد بهبود یافتگان نیز 2 میلیون و 753 هزار و 83 نفر اعلام شده است.

همچنین با اوج دریافت موج سوم کرونا در ایتالیا، ظرفیت تخت ها در بخش مراقبت های ویژه بسیاری از بیمارستان ها در شهر های مختلف این کشور از جمله رم در حال تکمیل شدن است و حتی بخش اورژانس نیز قادر به پذیرش بیماران نیست و آمبولانس ها همراه با بیماران در صف ایستاده اند. ادامه شرایط وخیم کرونا در ایتالیا دولتمردان این کشور را نگران نموده است.

ماریو دراگی نخست وزیر ایتالیا گفت: بعد از گذشت بیش از یک سال از شیوع کرونا در ایتالیا، متاسفانه با موج جدیدی از ابتلا به کرونا در کشور روبرو هستیم. در یک هفته گذشته بیش از 150 هزار نفر دیگر به این ویروس آلوده شده اند و تعداد افراد بستری شده در بیمارستان ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

یک شهروند ایتالیایی به خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما در رم گفت: در این شرایط سخت کرونایی باید همه بیش از پیش، شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را مانند گذشته به دقت رعایت کنیم. نباید فراموش کنیم که ما در شرایط جنگی علیه ویروس کرونا هستیم.

در ایتالیا از یک هفته پیش نزدیک به 40 میلیون نفر از جمعیت 60 میلیونی این کشور در قرنطینه قرار دارند و مدارس و تمام کسب و کار های غیر ضروری تعطیل شده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45233

به "فوت 551 بیمار کرونایی دیگر در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت 551 بیمار کرونایی دیگر در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید