قهرمانان مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان و زنان تعیین شدند

به گزارش بلاگ پو، در انتها مسابقات رنکینگ بدمینتون در گنبد کاووس، نفرات برتر در بخش زنان و مردان معین شدند.

قهرمانان مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان و زنان تعیین شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، سومین و آخرین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان کشور رده سنی بزرگسالان که در روزهای 4 تا 7 دی ماه جاری در سالن بدمینتون شهرستان گنبد کاووس جریان داشت، با شناخت قهرمانان این مرحله در قمست یک نفره و دونفره به انتها رسید.

در قمست یک نفره که با شرکت 78 بازیکن انجام گرفت سروش اسکندری از زنجان با پیروزی برابر حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت و مدال طلا را به گردن آویخت. امیر جباری از همدان دوم شد و به مدال نقره دست یافت. مهران شهبازی از کردستان و آرمین زکی زاده از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند و مدال برنز را از آن خود کردند.

در قسمت دونفره این رقابت ها نیز صدرا صادقی و علیرضا قاسمی (آزاد) با شکست حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافتند و مدال طلا را کسب کردند. تیم دونفره عباس زورمند و امیر قاسمی (آزاد) دوم و صاحب مدال نقره شدند. تیم های دونفره عرفان شاه حسینی و امیر حسن نورعلیان از تهران به همراه سعید بابیانی و محمد امین علی اکبریان از خراسان رضوی به مقام سوم مشترک قسمت دونفره دست یافتند و مدال برنز را از آن خود کردند.

در مراسم اختتامیه این رقابت ها که با حضور براتی معاونت استانداری گلستان، کریمی فرماندار شهرستان گنبد کاووس، بالو معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، مهاجر مشاور عالی فدراسیون بدمینتون، نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون و کریمی ریاست هیئت بدمینتون گلستان برگزار گردید و مدال ها و احکام نفرات برتر از سوی مسوولان حاضر به قهرمانان اهدا شد.

همچنین برترین های سومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان جوانان شناخته شدند. سومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون با نوان رده سنی جوانان که در روزهای پنجم لغایت هفتم دی ماه جاری در شهرستان کرمان برگزار گردید و در انتها این رقابتها نفرات برتر این مرحله شناخته شدند. در قسمت یک نفره این مسابقات که با شرکت 42 بازیکن برگزار گردید، نسیم صفایی از تهران قهرمان این رقابتها شد و مدال طلا را به گردن آویخت. یگانه تفرشی از تهران به مقام نایب قهرمانی رسید و صاحب مدال نقره شد. حنانه یعقوب زاده از تهران و نرگس افشاری از تهران به مقام سوم مشترک مسابقات در قسمت یک نفره دست یافتند و به مدال برنز رسیدند.

در قسمت دونفره (تیمی) که با شرکت 32 بازیکن برگزار گردید تیم دونفره یگانه تفرشی و نازنین زمانی از تهران به مقام نخست قهرمانی رسیده و صاحب مدال طلا شدند. تیم دونفره حنانه یعقوب زاده و نسیم صفایی از تهران دوم شدند و مدال نقره را کسب کردند. تیم های دونفره بیتا منصوری و میترا پشته شیرانی از کرمان به همراه تیم دونفره نازنین بشیری و نسترن کرمی (آزاد) مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند و نشان برنز را از آن خود کردند.

در مراسم اختتامیه این رقابت ها که با حضور گیتی گرامی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، محمدی رئیس هیئت استان کرمان، فروغ لنگری نایب رئیس هیئت استان کرمان و زمانیان نماینده فدراسیون بدمینتون انجام شد، مدال ها و احکام نفرات برتر از سوی مسوولان حاضر به قهرمانان اهدا شد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3696

به "قهرمانان مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان و زنان تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانان مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان و زنان تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید