لیگ را با دو پیروزی خوب شروع کردیم، هدف سایپا حمایت بلندمدت است

به گزارش بلاگ پو، فرشته کریمی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شرایط و وضعیت تیم سایپا در دو هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر فوتسال گفت: در آغاز مسابقات دو بازی سخت با قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات داشتیم. شرایط تیم ها در فصل جاری متفاوت است و به غیر از تیم حفاری که تقریبا ترکیب فصل گذشته خود را حفظ نموده است سایر تیم ها با تغییر متفاوت در مسابقات حاضر شده اند.

لیگ را با دو پیروزی خوب شروع کردیم، هدف سایپا حمایت بلندمدت است

بازیکن تیم فوتسال سایپا ادامه داد: ملی پوشان در اکثر تیم ها تقسیم شده اند و تیم ها بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار دارند. لیگ متفاوتی را شاهد هستیم و خدا را شکر تیم سایپا نیز با دو پیروزی مسابقات را خوب شروع کرد.

وی درباره وضعیت تیم سایپا گفت: باشگاه سایپا تا به امروز به تمام تعهداتش عمل نموده است. نخستین سالی است که یک باشگاه پیش از شروع بازی ها 30 درصد قرارداد بازیکنان را واریز کرد. امیدوارم بتوانیم در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم.

کریمی اضافه نمود: از مسئولان باشگاه سایپا تشکر می کنم. به نظرم هدف باشگاه برای تیم داری در بخش بانوان چندین ساله باشد. امیدوارم حمایت از ورزش بانوان و فوتسال ادامه دار باشد تا همانطور که در آسیا عنوان دار هستیم در دنیا نیز به صندلی خود برسیم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11270

به "لیگ را با دو پیروزی خوب شروع کردیم، هدف سایپا حمایت بلندمدت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ را با دو پیروزی خوب شروع کردیم، هدف سایپا حمایت بلندمدت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید