ماجرای استراماچونی و میلیچ چه بود؟

به گزارش بلاگ پو، مدافع کروات مد نظر استقلال به خاطر مشکلاتی که برای ویزاش به وجود آمد نتوانست در ایران بماند و کشور را ترک کرد. این موضوع باعث ناراحتی استراماچونی شد و او مدیران استقلال را تهدید کرد که در صورت حل نشدن این مشکل از سمتش استعفا می دهد.

ماجرای استراماچونی و میلیچ چه بود؟

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال هفته گذشته اعلام نمود که میلیچ، مدافع کراوات که سابقه حضور در تیم های فیورینتا و ناپولی را در کارنامه اش دارد، برای گذارندن تست های پزشکی و عقد قرارداد به ایران می آید. به همین دلیل میلیچ، عصر دیروز (یکشنبه) به فرودگاه امام خمینی رسید تا کارهای لازم را برای عقد قرارداد با استقلالی ها انجام دهد اما او با مسئله ای روبرو شد و نتوانست بیش از چند ساعت در ایران بماند. ماجرا از این قرار بود که مدیران استقلال نتوانستند به موقع کارهای مربوط به ویزای این بازیکن را انجام دهند و به همین دلیل این بازیکن کروات، پس از چند ساعت حضور در فرودگاه امام خمینی از ایران خارج شد.

این اتفاق ناراحتی استراماچونی، سرمربی استقلال را به همراه داشت و به همین دلیل او به مدیران استقلال اعلام نمود که اگر نتوانند شرایط حضور میلیچ را در ایران فراهم نمایند از سمت خود استعفا می دهد.

سرمربی ایتالیایی استقلال طبق اخباری که رسانه های ایتالیایی منتشر کردند و توسط همسر استراماچونی هم در شبکه های اجتماعی بازنشر شد، 48 ساعت به استقلالی ها مهلت داده که مشکل میلیچ را حل نمایند.

به همین دلیل مدیران استقلال هم در کوشش هستند تا ظرف دو روز آینده مشکل ویزا مدافع مدنظر استراماچونی را حل نمایند تا مانع استعفای سرمربی تیمشان شوند.

با توجه به شرایطی که وجود دارد به نظر می رسد اولتیماتوم استراماچونی جدی است و در صورتی که مدیران استقلال نتوانند مشکل میلیچ را حل نمایند از سمت خود استعفا می دهد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10193

به "ماجرای استراماچونی و میلیچ چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای استراماچونی و میلیچ چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید