مادورو:سخنان معاون ترامپ درشورای امنیت خنده دار و نژادپرستانه بود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا امروز پنجشنبه و در واکنش به سخنان دیشب مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در نشست شورای امنیت سازمان ملل علیه کشورش، اظهارات وی را خنده دار و نژادپرستانه توصیف کرد.

مادورو:سخنان معاون ترامپ درشورای امنیت خنده دار و نژادپرستانه بود

رئیس جمهوری منتخب و قانونی ونزوئلا در این خصوص گفت: مایک پنس با درخواست از سازمان ملل متحد برای به رسمیت شناختن خوان گوایدو به عنوان رئیس جمهوری ونزوئلا خود را مورد تمسخر قرار داده است.

مادورو با شرکت در یک سخنرانی تلویزیونی در این باره گفت: مایک پنس در شورای امنیت سازمان ملل خود را مورد تمسخر قرار داد. من مفهوم غرور، تکبر و دیدگاه نژادپرستانه وی را متوجه نمی شوم.

گفتنی است، مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا دیشب در نشست شورای امنیت سازمان ملل با موضوع بررسی آخرین اوضاع در ونزوئلا بدون اشاره به انبوهی از توطئه ها و دسیسه های کشورش علیه کاراکس ادعا کرد: به نمایندگی از ریاست جمهوری آمریکا ترامپ در این نشست حاضرم تا از حاکمیت قانون در این کشور حمایت کنم. مادورو علاوه بر کشورش، تهدیدی برای صلح و ثبات در منطقه نیز به شمار می آید. ونزوئلا دولتی ورشکسته است. مادورو غیرقانونی است و باید برود.

مایک پنس با نقض منشور ملل متحد در خصوص الزام به عدم دخالت در امور داخلی کشورهای مستقل گفته بود: آمریکا اولین کشوری بود که خوان گوایدو (سرکرده شورشیان در ونزوئلا) را به رسمیت شناخت و اکنون 54 کشور به ما پیوسته اند. من هم اکنون از سازمان ملل می خواهم تا رسمیت دولت نیکلاس مادورو را لغو کرده و نماینده وی را نیز اخراج کند. زمان آن رسیده است که جهان خوان گوایدو را به رسمیت شناخته و نماینده وی را در این مجموعه قرار دهد. این مجمع باید به رئیس جمهوری ونزوئلا بگوید که زمان رفتنت فرا رسیده است. امروز آمریکا قطعنامه ای را آماده کرده است که بر این اساس خوان گوایدو را به رسمیت بشناسم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6054

به "مادورو:سخنان معاون ترامپ درشورای امنیت خنده دار و نژادپرستانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو:سخنان معاون ترامپ درشورای امنیت خنده دار و نژادپرستانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید