مثالی که نشان می دهد ژاپنی ها در دنیای دیگری سیر می نمایند! ژاپنی ها مشکل ایرپادهای گم شده مسافران را حل کردند

به گزارش بلاگ پو، فرهنگ و سبک زندگی و ذغذغه های ژاپنی ها ظاهرا با کل جهان متفاوت است. گاهی کسانی که به ژاپن سفر می نمایند، تصور می نمایند به سیاره دیگری رفته اند و سخت تطبیق پیدا می نمایند.

مثالی که نشان می دهد ژاپنی ها در دنیای دیگری سیر می نمایند! ژاپنی ها مشکل ایرپادهای گم شده مسافران را حل کردند

در شرایطی که گاهی اخبار خاورمیانه در صدر اخبار بیشتر شبکه های تلویزیونی جهان قرار می گیرد، تلویزیون ملی ژاپن را که تماشا می کنید، می بینید اصلا چیزهای دیگری در آنجا برجسته شده.

خبری که امروز خواندم، یک خبر ظاهرا بی اهمیت است، اما نشان می دهد که چقدر جهانی آنها با متفاوت است.

ژاپنی ها علاقه زیادی به ایرپادهای اپل دارند. در عین حال ژاپنی ها به سفرها درون و برون شهری با سیستم حمل و نقل عمومی ارزان و تمیز خود هم علاقه دارند. اما ترکیب این دو علاقه یک دردسر درست نموده و آن مشکل گم شدن ایرپادهاست.

گزارش شده که در عرض 3 ماه بین جولای و سپتامبر، 950 جفت ایرپاد در 78 ایستگاه قطار و متروی ژاپن گم شده. این یعنی یک سوم کل چیزهای جامانده.

ایرپاد مسافران بیشتر موقع پیاده و سوار شدن، از گوششان می افتد و مفقود می گردد.

این ایرپادها به خاطر کوچکی و نوع ساخت، متاسفانه بیشتر اوقات در کف زمین، جایی گیر می نمایند و بیرون آوردنشان برای کارگران و رفتگران مترو ایستگاه های قطار، سخت می شد.

درسابق از وسیله ای شبیه پنس برای بیرون آوردن ایرپادها استفاده می شد. اما حالا شرکت قطارهای مسافری ژاپن یک جاروبرقی مخصوص سفارش داده که می تواند ایرپادهای بر زمین افتاده را ظرافت بیرون بیاورد.

منبع

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: یک پزشک
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37374

به "مثالی که نشان می دهد ژاپنی ها در دنیای دیگری سیر می نمایند! ژاپنی ها مشکل ایرپادهای گم شده مسافران را حل کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثالی که نشان می دهد ژاپنی ها در دنیای دیگری سیر می نمایند! ژاپنی ها مشکل ایرپادهای گم شده مسافران را حل کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید