مرکز بهداشت مجازی دانشگاه بناب برای مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شد

به گزارش بلاگ پو، معاون دانشجویی دانشگاه بناب گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور مرکز بهداشت دانشگاه با موضوع مشاوره تلفنی به دانشجویان، کارکنان و دانشجویان راه اندازی شده است.

مرکز بهداشت مجازی دانشگاه بناب برای مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شد

مهدی حاتمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بناب در گفتگو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: دانشگاه ها به عنوان یکی از متولیان توسعه دانش و فرهنگ اجتماعی در بین جوامع جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و اهمیت جایگاه دانشگاه ها از منظر توسعه پایدار مالی و فرهنگی کشور ها بسیار شاخص و مهم است؛ افرادی که در دانشگاه ها تربیت می شوند دارای تفکری خلاق و پویا بوده و از توانمندی های فردی و اجتماعی مناسبی برخوردار می باشند.

حاتمی در خصوص تشکیل کارگروه پدافند زیستی در دانشگاه بناب گفت: پس از اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در کشور معاونت دانشجویی و فرهنگی کارگروه پدافند زیستی دانشگاه را با حضور اعضای هیئت رئیسه و مدیران اجرایی دانشگاه تشکیل داد. این کارگروه تا به امروز 2 جلسه برگزار کرده است که تشکیل تیم غربال گری در ورودی دانشگاه توسط دستگاه های تب سنج، فعالیت مرکز بهداشت دانشگاه با موضوع مشاوره تلفنی اساتید، کارکنان و دانشجویان و سم پاشی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی، راهرو ها و خوابگاه های دانشجویی بخشی از مصوبات و اقدامات عملیاتی شده این کارگروه در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محیط دانشگاه است.

معاون امور دانشجویی دانشگاه بناب اشاره تشریح عملکرد در حوزه دانشجویی اضافه کرد: موضوع کیفیت تغذیه دانشجویان در سال تحصیلی جاری جزو مهم ترین اولویت های هیئت رئیسه دانشگاه بود که علیرغم مسائل مربوط به عدم تخصیص بودجه به دانشگاه و مسائل عدیده مالی توانستیم قرارداد های سلف مرکزی را بهینه کنیم که به نفع دانشجویان باشد.

وی گفت: با توجه به اهمیت استفاده از ابزار های صنعتی در فرآیند پخت غذای دانشجویی با دستور ویژه ریاست و مساعی معاون اداری و مالی دانشگاه فرآیند صنعتی سازی آشپزخانه با تجهیز دستگاه های چلوپز و خورشت پز صنعتی، کباب زن و کباب پز صنعتی و دستگاه های گرم کن، آب سردکن های بدون مخزن و تجهیز فضای آشپزخانه به هواکش های صنعتی صورت پذیرفت تا ضمن افزایش کیفیت، غذای پخت شده در فرآیندی کاملاً بهداشتی و با حداقل دخالت نیروی انسانی برای دانشجویان عزیز تهیه شود.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24404

به "مرکز بهداشت مجازی دانشگاه بناب برای مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز بهداشت مجازی دانشگاه بناب برای مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید