مسترکلاس راجر برای نوله ، فدرر برد و به نیمه نهایی رفت

به گزارش بلاگ پو، راجر فدرر در بازی سوم مرحله گروهی آخرین رقابت تنیس فصل 2019 نوواک جوکوویچ صربستانی را در دو دست پیاپی برد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

مسترکلاس راجر برای نوله ، فدرر برد و به نیمه نهایی رفت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران به نقل از ای اس پی ان، فدرر 38 ساله پس از چهار سال پیروز شد یک بازی را از رقیب قدیمی و سنتی خود ببرد و انتقام شکست فینال ویمبلدون را از تنیسور صرب بگیرد. این پیروزی بیش از همه به سود رافائل نادال شد که سال 2019 را به عنوان مرد شماره یک تنیس دنیا به سرانجام می برد؛ پنجمین بار پس از سال های 2008، 2010، 2013 و 2017.

تنیسورهای شماره دو و سه رده بندی دنیای با یک برد و یک باخت از دو بازی برابر هم قرار گرفتند اما این فدرر بود که بازی را قدرتمندانه آغاز کرد و همان اوایل سرو جوکوویچ را شکست. سرویس های قدرتی و کم نظیر راجر عرصه را بر رقیب تنگ کرد و دست اول شش بر چهار به سود نابغه سوئیسی سرانجام یافت.

دست دوم هم ساده تر از آنچه تماشاگران و کارشناسان فکر می کردند ادامه یافت و فدرر دو بار سرو نوله را شکست تا شش بر سه پیروز شود. 12 ایس یا سرویس بدون بازگشت راجر برابر فقط دو ایس جوکو نشان از برتری تنیسور سوئیسی داشت. هیچ بازیکنی در تاریخ نتوانسته بود شش بازی پیاپی برابر راجر پیروز شود و نوله هم نتوانست.

جیمی کانرز، راجر فدرر، رافائل نادال و نوواک جوکوویچ چهار تنیسور تاریخ هستند که سال را در مقام شماره یک به سرانجام رسانده اند و نادال با 33 سال، مسن ترین آنهاست. فدرر برای شانزدهمین بار به نیمه نهایی رقابت های سرانجام فصل تنیس در لندن راه یافت و از این نظر هم یک رکورد تازه خلق کرد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16120

به "مسترکلاس راجر برای نوله ، فدرر برد و به نیمه نهایی رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسترکلاس راجر برای نوله ، فدرر برد و به نیمه نهایی رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید