معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطرح نمود؛ معرفی 7 سرآمد آموزش عالی، تفاهم نامه 3 وزارتخانه برای بهبود عملکرد سرآمدان آموزشی

به گزارش بلاگ پو، شریعتی نیاسر گفت: برای بهبود عملکرد سرآمدان آموزشی و نقش موثر آن ها تفاهم نامه ای با وزارت بهداشت و آموزش و پرورش امضا کردیم.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطرح نمود؛ معرفی 7 سرآمد آموزش عالی، تفاهم نامه 3 وزارتخانه برای بهبود عملکرد سرآمدان آموزشی

به گزارش خبرنگار ، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چهارمین همایش ملی آموزش عالی که در دانشگاه شریف در حال برگزاری است، اظهار کرد: جامعه کنونی ما احتیاج به معرفی الگوها دارد و عناوین اصلی این همایش علاوه بر عنوان های مطرح شده باید به دانشگاه ها و دانشجوها هم توجه داشته باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه ها باید ماموریت اساسی و بزرگی را بر عهده بگیرند تا بتوانند نیروی انسانی مناسبی را تربیت نمایند؛ برای اینکه دانشجویان در شرایط سخت بتوانند مدیریت خوبی داشته باشند باید از منابع دانشگاهی مانند آزمایشگاه ها استفاده نمایند.

شریعتی نیاسر ادامه داد: از سال 88 دستورالعمل انتخاب استاد نمونه تدوین شد و تکریم شأن دانشجو از جمله دستورالعمل های مهم است.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره تعداد اساتید تقدیر شده اعلام کرد: از سال 90 تا 96 حدود 394 استاد از 47 مرکز آموزشی معرفی شدند و در سال گذشته هم سه نفر در علوم پایه، 4 نفر در علوم فنی مهندسی و در علوم انسانی و هنر هرکدام سه استاد را به عنوان اساتید برتر مورد تقدیر قرار دادند.

وی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی می تواند در تمام بخش های مدیریتی فعال باشد، گفت: فضای نشاط عمومی و به تصویر کشیدن الگوهای خوب باید در محیط دانشگاهی فراهم گردد.

شریعتی نیاسر درباره سرآمدان آموزشی و اساتید گران قدر اعلام کرد: امروز در کنار اساتید گران قدر هفت سرآمد آموزشی عالی هم مورد تقدیر قرار می گیرند.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: در معرفی سرآمدان آموزشی هدفمان به تصویر کشیدن نقش آموزش عالی در تمام حوزه های کشور است.

وی یادآوری کرد: در حال حاضر تفاهم نامه ای میان سه وزارت بهداشت، علوم و آموزش و پرورش به امضا رسیده است و امیدواریم با این تفاهم نامه ها همه وزارت خانه ها در موضوع سرآمدن آموزش عالی فعال شوند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6639

به "معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطرح نمود؛ معرفی 7 سرآمد آموزش عالی، تفاهم نامه 3 وزارتخانه برای بهبود عملکرد سرآمدان آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطرح نمود؛ معرفی 7 سرآمد آموزش عالی، تفاهم نامه 3 وزارتخانه برای بهبود عملکرد سرآمدان آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید