مهم ترین شاخصه استقلال که تیم های حریف را به مشکل می اندازد

به گزارش بلاگ پو، بازیکن سابق استقلال می گوید توانمندی این تیم در گلزنی توسط همه بازیکنانش نکته مثبتی است.

مهم ترین شاخصه استقلال که تیم های حریف را به مشکل می اندازد

هادی طباطبایی در گفت وگو خبرنگاران، درباره پیروزی پرگل استقلال مقابل ذوب آهن و ارائه یک بازی با کیفیت مقابل این تیم، گفت: کیفیت ذوب آهن یک طرف اما استقلال کیفیت خوبی داشت. تیم فوتبال خوبی انجام داد. حلقه های ارتباطی بین خطوط مختلف در استقلال بهتر شده است و راحت تر می توانند این ارتباط را برقرار نمایند.

او یادآور شد: استقلال در فاز هجومی تیم قدرتمندی است. از طرفی، پاتوسی فوق العاده خوب است و به خوبی در فضاهای مناسب قرار می گیرد.

دروازه بان سابق استقلال درباره عملکرد آیاندا پاتوسی در ترکیب استقلال و حضور در همه موقعیت ها و نقاط حساس زمین، گفت: این بازیکن فضاها را خوب می شناسد. بیشتر از اینکه هرز بدود، مفید می دود. او می داند در کدام قسمت ها بازی کند و در رأس همه مثلث ها قرار می گیرد.

طباطبایی درباره ناکامی مهاجمان استقلال در گلزنی و انجام این وظیفه توسط سایر بازیکنان این تیم متذکر شد: یکی از وظایف مهاجم گل زدن است. وظیفه دیگر مهاجم بازی سازی است. مهاجم باید برای سایر بازیکنان فضای مناسب را ایجاد کند. اینکه سایر بازیکنان استقلال گل می زنند خیلی مفید است.

وی توضیح داد: به شخصه تیمی را دوست دارم که بیشتر از اینکه مهاجم هایش گل بزنند، سایر بازیکنان گل بزنند چرا که در این صورت مهار بازیکنان گلزن سخت است و رقیب باید روی همه بازیکنان برنامه داشته باشد.

کارشناس فوتبال ایران درباره احتمال قهرمانی این تیم در لیگ برتر با توجه به روند فعلی گفت: این موضوع بستگی به این دارد که استقلال همه امتیازات را بگیرد. استقلال پتانسیل این کار را دارد. از ابتدا هم گفتم که این تیم را برای نیم فصل دوم بستند. مهم این است که استقلال این روند را حفظ کند و امیدوار باشیم تیم های دیگر هم امتیاز از دست بدهند. استقلال بعد از شش ماه راستا خودش را پیدا نموده است.

طباطبایی با بیان اینکه استقلال بازیکنان مؤثر زیادی دارد، اضافه نمود: استقلال از لحاظ بازیکن توانمند است. اینکه بازیکنان را در کدام پست به بازی گرفته می شوند، بستگی به نظر مربیان تیم دارد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4845

به "مهم ترین شاخصه استقلال که تیم های حریف را به مشکل می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین شاخصه استقلال که تیم های حریف را به مشکل می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید