موسس علی بابا کناره گیری می نماید

به گزارش بلاگ پو، برخی گزارش ها حاکی است که مدیر ارشد شرکت چینی علی بابا، از بزرگ ترین شرکت های فعال در تجارت الکترونیکی در دنیا، قصد دارد از سِمت خود کناره گیری کند.

موسس علی بابا کناره گیری می نماید

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت the verge ، جَک ما، کارآفرین چینی که موسس شرکت چینی علی باباست، با مالکیت تعدادی از بزرگ ترین وب سایت های تجاری و آنلاین دنیا، در حال حاضر سومین فرد ثروتمند کشور چین محسوب می گردد.

جک ما به عنوان موسس و رئیس هیات مدیره شرکت چینی علی بابا (Alibaba)، یکی از بزرگ ترین شرکت های تجارت الکترونیک چین است که حالا به نظر می رسد می خواهد به دوران بازنشستگی نزدیک گردیده و از سمت خود در این شرکت کناره گیری کند.

شرکت علی بابا که نمونه چینی شرکت آمریکایی آمازون است و به منظور رقابت و به چالش کشاندن آن وارد این عرصه شد. علی بابا (Alibaba) در سال 1999 میلادی توسط وی تاسیس و راه اندازی شد تا به فروش آنلاین محصولات گوناگون در سراسر دنیا بپردازد.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که شرکت علی بابا موفقیت روزافزون و میزان بالای سودآوری خود را مرهون کوشش و سیاست های هوشمندانه جک ما، به عنوان موسس و رئیس هیات مدیره این شرکت است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1405

به "موسس علی بابا کناره گیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسس علی بابا کناره گیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید