میز خورشیدی برای شارژ بی سیم چند ابزار

به گزارش بلاگ پو، شارژ بی سیم گوشی ها و تبلت ها پدیده تازه ای نیست، اما طراحی میزی که قادر به ذخیره کردن انرژی خورشیدی باشد و بتوان از آن برای شارژ بی سیم و همزمان چند وسیله استفاده کرد، تازگی دارد.

میز خورشیدی برای شارژ بی سیم چند ابزار

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، شارژ بی سیم گوشی ها و تبلت ها پدیده تازه ای نیست، اما طراحی میزی که قادر به ذخیره کردن انرژی خورشیدی باشد و بتوان از آن برای شارژ بی سیم و همزمان چند وسیله استفاده کرد، تازگی دارد.

یک شرکت اسپانیایی به نام پروتون نیوانرژی میز خاصی به نام ای برد طراحی و عرضه کرده که مجهز به قابلیت شارژ بی سیم است.

کاربران می توانند با قرار دادن گوشی ها و تبلت های خود بر روی این میز آنها را به طور همزمان شارژ کنند، بدون آنکه با این کار مسئله ای به وجود آید. این میز قادر به ذخیره سازی انرژی دریافتی از خورشید و حتی انرژی مصنوعی انواع لامپ هاست.

میز مذکور دارای یک قاب و چارچوب فلزی و نیز یک صفحه شیشه ای در بالاست. شرکت سازنده می گوید با استفاده از این میز می توان حداکثر چهار وسیله را به طور همزمان شارژ کرد.

استاندارد شارژ بی سیم مورد استفاده این میز Qi است و لذا از آن می توان برای شارژ انواع آیفون و گوشی های سری گالکسی سامسونگ استفاده کرد. گوشی های پیکسل 3 و 3 ایکس ال و نیز گوشی های پرچمدار سونی، نوکیا، ال جی و برخی شرکت های دیگر نیز با فناوری مذکور سازگاری دارند.

همچنین از این میز می توان برای شارژ برخی مدل های تبلت، ساعت های هوشمند، هدفون های بی سیم و غیره نیز استفاده کرد. دو آداپتور هم برای سازگار کردن برخی وسایل الکترونیکی ناسازگار با این میز در نظر گرفته شده اند. قرار است میز یادشده در ماه نوامبر به قیمت 570 دلار روانه بازار شود.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8279

به "میز خورشیدی برای شارژ بی سیم چند ابزار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز خورشیدی برای شارژ بی سیم چند ابزار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید