نجاری: اردوی کمانداران از 5 فروردین آغاز می شود، در ترکیه اردوی مشترک و مسابقات جایزه بزرگ برگزار می شود

به گزارش بلاگ پو، رئیس سازمان تیم های ملی تیراندازی با کمان درخصوص آخرین شرایط کمانداران کشورمان مطالبی را بیان نمود.

نجاری: اردوی کمانداران از 5 فروردین آغاز می شود، در ترکیه اردوی مشترک و مسابقات جایزه بزرگ برگزار می شود

امید نجاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط کمانداران گفت: مرحله هفتم اردوی تیراندازی با کمان در کامپوند و ریکرو به ترتیب در 20 و 25 اسفند به پایان رسید. بچه های ریکرو بعد از استراحت چند روزه، 5 فروردین وارد اردو می شوند و پس از 5 روز تمرین و اتجام تست PCR راهی ترکیه می شوند.

وی در ادامه افزود: در ترکیه اردوی مشترک و مسابقات جایزه بزرگ برگزار می شود که بعد از یک سال اولین مسابقه رسمی از سوی فدراسیون جهانی است. میلاد وزیری، رضا شبانی، صادق اشرفی، امین پیرعلی، زهرا نعمتی، شیوا شجاع مهر، نیلوفر علیپور، سوگند رحمانی و مهتا عبدالهی نفرات اعزامی به ترکیه هستند.

رئیس سازمان تیم های ملی تیراندازی با کمان گفت: بعد از اردو و مسابقات ترکیه، بچه ها در تهران اردوهای خود را دنبال می کنند. هفته دوم اردیبهشت مرحله اول کاپ آسیا در تایلند و هفته چهارم اردیبهشت مسابقات مرحله سوم جام جهانی در لوزان در پیش است. 27 خرداد تیم ریکرو راهی فرانسه خواهد شد و در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه حضور خواهد داشت. تیم ریکرو در تیمی زنان و مردان و انفرادی زنان شانس کسب سهمیه المپیک را دارد.

وی در خصوص برنامه های تیم کامپوند تاکید کرد: تیم کامپوند نیز از 20 اسفند در شهرهای خودشان زیر نظر اسماعیل عبادی، سرمربی تیم تمرینات را ادامه می دهند و 16 فروردین اردوی خود را در تهران آغاز خواهند کرد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44971

به "نجاری: اردوی کمانداران از 5 فروردین آغاز می شود، در ترکیه اردوی مشترک و مسابقات جایزه بزرگ برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاری: اردوی کمانداران از 5 فروردین آغاز می شود، در ترکیه اردوی مشترک و مسابقات جایزه بزرگ برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید