نظارت دقیق بر قیمت کالاهای مصوب ستاد تنظیم بازار در دستورکار باشد

به گزارش بلاگ پو، محمود نعمتی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی مقرر گشت که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نظارت بیشتر بر قیمت کالاهای مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور که در استان عرضه می گردد داشته باگشت و بر اساس همان مصوبات عمل کند.

نظارت دقیق بر قیمت کالاهای مصوب ستاد تنظیم بازار در دستورکار باشد

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی اضافه نمود: در خصوص گوشت قرمز هم که وارداتی است، قرار گردید پیگیری لازم صورت گیرد که به طور مستقیم از مرز وارد استان مرکزی گردد تا به راحتی بتوانیم در سطح استان توزیع کنیم.

نعمتی گفت: امسال تاکنون حدود 93 تن گوشت قرمز به استان وارد گردیده که بیش از این میزان، مورد احتیاج مردم استان مرکزی است، بنابراین قرار گردید با پیگیری های لازم این مقدار افزایش پیدا کند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی ادامه داد: همچنین مقرر گردید برای شبکه توزیع گوشت قرمز وارداتی جلسه کارشناسی برگزار گردد که در زمینه توزیع مشکل بروز نکند. علاوه بر گوشت قرمز، هم اکنون حدود دو هزار تن گوشت منجمد مرغ نیز در سردخانه ها موجود است.

وی گفت: برخی از اصناف به دلیل سود پایین و بالا بودن هزینه نگهداری، انگیزه ای برای توزیع گوشت منجمد مرغ ندارند، به همین سبب قرار گردید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری اتاق اصناف استان مرکزی برای توزیع گوشت مرغ منجمد در فروشگاه های زنجیره ای وارد عمل شوند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: mehrnews.com
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 262

به "نظارت دقیق بر قیمت کالاهای مصوب ستاد تنظیم بازار در دستورکار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت دقیق بر قیمت کالاهای مصوب ستاد تنظیم بازار در دستورکار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید