نویسنده آمریکایی: ایران کمک زیادی به اخراج داعش از عراق کرد، دلیلی برای ماندن آمریکایی ها وجود ندارد

به گزارش بلاگ پو، یک نویسنده آمریکایی در سایت نشنال اینترست با تأکید بر اینکه ایران کمک زیادی به اخراج داعش از عراق کرد، گفت: دلیل قانع کننده ای برای ماندن آمریکایی ها در عراق وجود ندارد.

نویسنده آمریکایی: ایران کمک زیادی به اخراج داعش از عراق کرد، دلیلی برای ماندن آمریکایی ها وجود ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد وبسایت نشنال اینترست به نقل از شارل بینا نویسنده آمریکایی مقاله ای تحت عنوان نفوذ ایران در عراق٬ امنیت ملی آمریکا را به خطر نمی اندازد منتشر کرد.

نویسنده این مقاله معتقد است که ایران یک تهدید نظامی مستقیم برای ایالات متحده نیست و دستیابی تهران به فناوری هسته ای تهدیدی برای واشنگتن محسوب نمی شود.

وی همچنین تاکید کرد که ایران هرگز هم پیمان هیچ گروه تروریستی اعم از داعش و القاعده نبوده و از حملات تروریستی این دو گروه به ایالات متحده حمایت نمی کند؛ ضمن اینکه ایران کمک زیادی به اخراج داعش از عراق کرد.

این نویسنده آمریکایی ضمن تأکید بر اینکه هیچ دلیل قانع کننده ای برای ماندن نیروهای ایالات متحده در عراق وجود ندارد گفت که مأموریت این نیروها سرکوب داعش بود که اجرا شده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28085

به "نویسنده آمریکایی: ایران کمک زیادی به اخراج داعش از عراق کرد، دلیلی برای ماندن آمریکایی ها وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویسنده آمریکایی: ایران کمک زیادی به اخراج داعش از عراق کرد، دلیلی برای ماندن آمریکایی ها وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید