هتل ورزش گرگان دهه فجر افتتاح می گردد

به گزارش بلاگ پو، بهمن طیبی در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور قول داده پروژه هتل ورزش گرگان دهه فجر سال جاری افتتاح گردد و پس از تجهیز از ابتدای سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

هتل ورزش گرگان دهه فجر افتتاح می گردد

وی اضافه نمود: این پروژه مقداری بدهکاری به پیمانکار داشت که این مبلغ پرداخت شد و سال جاری هم بیش از سه میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن تامین گردیده و پیمانکار قول داده تا دهه فجر آن را به اتمام برساند.

احداث آکادمی والیبال در گنبد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه سال جاری افتتاح بیش از 30 پروژه ورزشی استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: چهار پروژه در هفته دولت افتتاح گردیده و قرار است تا خاتمه سال تعداد این پروژه ها به 30 برسد و افتتاح این پروژه ها منوط به این بوده که اعتبارات آنها به موقع تامین شوند.

طیبی توضیح داد: برخی پروژه ها که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند باید با کمک فرمانداران حل شوند، برخی از فرمانداران برای پروژه های نزدیک به افتتاح اعتبار خوبی در نظر نگرفتند که باید این موضوع را با مشورت و تعامل حل کنیم.

وی ادامه داد: قصد داریم آکادمی والیبال گنبد را احداث کنیم که اگر اعتبارات آن به موقع برسد پیمانکار برای تکمیل این پروژه اقدام خواهد نمود.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1042

به "هتل ورزش گرگان دهه فجر افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ورزش گرگان دهه فجر افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید