همایش توسعه گردشگری غرب کشور در لرستان برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از برگزاری همایش توسعه گردشگری غرب کشور در این استان اطلاع داد.

همایش توسعه گردشگری غرب کشور در لرستان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان، سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی این استان در جلسه تعامل جامعه هتلداران و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی لرستان از برگزاری همایش توسعه گردشگری استان های غرب کشور اطلاع داد و گفت: پیرو برگزاری نشست های کارگروه توسعه گردشگری و متوازن سازی سفر غرب کشور، همایش توسعه گردشگری غرب کشور با حضور ده استان غرب کشور در لرستان برگزار خواهد شد.

قاسمی هدف از برگزاری این همایش را برقراری و گسترش تعامل بخش های خصوصی فعال در حوزه گردشگری غرب کشور دانست و اضافه نمود: این همایش با حضور معاونین گردشگری، روسای جامعه هتلداران و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استانهای لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان، همدان، زنجان و آذربایجان شرقی به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

مهدی بهاروند معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان نیز توضیح داد: در این جلسه مقرر شد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با همکاری بخش خصوصی به منظور برگزاری هر چه بهتر این همایش اقدام کند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8350

به "همایش توسعه گردشگری غرب کشور در لرستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش توسعه گردشگری غرب کشور در لرستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید