همبرگرتان را با هوش مصنوعی سفارش دهید ، نگاهی به جدیدترین ایده تکنولوژیک مک دونالد

به گزارش بلاگ پو، هوش مصنوعی در بسیاری از جنبه های زندگی افراد نفوذ نموده است. اما جالب است بدانید هوش مصنوعی حتی در رستوران های فست فودی هم نفوذ نموده و قرار است به زودی شاهد شاهکاری از مک دونالد باشیم.

همبرگرتان را با هوش مصنوعی سفارش دهید ، نگاهی به جدیدترین ایده تکنولوژیک مک دونالد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مک دونالد را می توان یکی از سرشناس ترین فست فودی های زنجیره ای دنیا دانست. این فروشگاه تصمیم دارد برای تسهیل خدمات خود از هوش مصنوعی استفاده کند.

به زودی کاربران مک دونالد قادر خواهند بود از همبرگر تا ساندویچ را با یاری هوش مصنوعی سفارش دهند.اما این یک سیستم ثبت سفارش ساده و آنلاین نیست بلکه هنگامی که کاربران در آینده نزدیک یک سفارش به مک دونالد ارائه دهند، می توانند پس از سفارش و در جهت تحویل کالا منوی سفارش خود را تغییر داده یا چند مورد را اضافه نمایند.

این غول فست فودی دنیا در حال خرید دستگاه فراوری محصولات پویای 300 میلیون دلاری است. این سیستم به عواملی مانند آب و هوا، زمان، رویدادهای محلی، سطح ترافیک در محل رستوران و جاده های نزدیک، اطلاعات فروش ، اقلام مورد علاقه کاربر و... نگاه می نماید و بر همین اساس می تواند بهترین سفارش های احتمالی کاربر را ضمیمه سفارش اصلی کند.

مک دونالد از سال گذشته آزمایشگاه هوش مصنوعی خود را در چندین رستوران اجرا کرد و معاون اجرایی و مدیر کل اطلاعات دنیای این شرکت معتقد است ت 3 ماه آینده بیش از 1 هزار مرکز ویژه برای سفارش سریع غذا افتتاح خواهد نمود. افزون بر این مک دونالد میخواهد هوش مصنوعی را به کیوسک های سفارش و برنامه تلفن همراه خود اضافه کند.اگرچه هنوز ابعاد دقیقی از این پروژه معین نشده اما این ایده بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد .

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5905

به "همبرگرتان را با هوش مصنوعی سفارش دهید ، نگاهی به جدیدترین ایده تکنولوژیک مک دونالد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همبرگرتان را با هوش مصنوعی سفارش دهید ، نگاهی به جدیدترین ایده تکنولوژیک مک دونالد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید