وای فای رایگان 60 روزه در آمریکا به خاطر کرونا

به گزارش بلاگ پو، شرکت های اینترنتی و مخابراتی در آمریکا اعلام نموده اند با هدف تشویق مردم به باقی ماندن در منازل و دورکاری خدمات اینترنتی خود را ارزان تر یا رایگان می نمایند.

وای فای رایگان 60 روزه در آمریکا به خاطر کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، بعضی از اپراتورهای آمریکایی خدمات خود را ارزان تر می نمایند و تعدادی نیز خدماتشان را به طور کامل برای مدت 60 روز رایگان می نمایند تا افرادی که به علت شیوع ویروس کرونا در منازل خود خانه نشین شده اند، امور شخصی و حرفه ای را بدون مشکل انجام دهند.

شرکت کام کست از جمله این شرکت هاست که از ارائه رایگان خدمات وای - فای برای مدت 60 روز خبر داده است. این خدمات از روز شنبه شروع شده است. البته این خدمات رایگان مربوط به سرویس های خانگی نیست و هات اسپات های کام کست که برای خدمات رسانی به کسب و کارهای کوچک و سازمان های عمومی دولتی برپا شده اند را شامل می گردد.

دو شرکت ای تی اند تی و چارتر کامیونیکیشن هم از ارائه خدمات رایگان وای فای برای 60 روز خبر داده اند. چارتر خدمات اینترنت خانگی خود را برای خانوارهایی که در منزل دانشجو دارند هم رایگان نموده است.

وریزون هم هزینه دریافتی بابت خدمات اینترنت را کاهش داده و تی موبایل نیز از راه اندازی طرح دیتای نامحدود بر روی گوشی های هوشمند و نیز ارائه بسته های جدید به دانشجویان و دانش آموزان برای بهره مندی از کلاس های آنلاین خبر داده است.

شرکت کاکس هم سرعت اینترنت مشترکان خدمات کم سرعت خود را بدون دریافت هزینه اضافی افزایش داده و اسپرینت هم اعلام نموده به مدت 60 روز مشترکانش بدون محدودیت حجمی می توانند از اینترنت استفاده نمایند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21921

به "وای فای رایگان 60 روزه در آمریکا به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وای فای رایگان 60 روزه در آمریکا به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید