وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: جشنواره خوشنویسی یاس یاسین از بزرگترین رخدادهای هنری جهان اسلام است

به گزارش بلاگ پو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره خوشنویسی یاس یاسین یکی از بزرگترین رخدادهای هنری جهان اسلام به شمار می رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: جشنواره خوشنویسی یاس یاسین از بزرگترین رخدادهای هنری جهان اسلام است

به گزارش ، سید عباس صالحی سه شنبه شب در پیامی به مراسم رونمایی از فراخوان جشنواره بین المللی خوشنویسی یاس یاسین در مشهد افزود: اهتمام عاشقانه دلدادگان مکتب فاطمی را به نظاره نشسته ایم تا به حظ وافر دریابیم برکت، عظمت و نیک منظری تلالو کلک و دوات را بر مدار سیره پر عیار و نام والا تبار قصیده پاکی ها و غزل نیکی ها، ام ابیها، حضرت خاتون جنت، فاطمه زهرا (س)، که نام او شیفتگان خاندان مطهرش را با عشق، به وفاق و اتفاق کشانده است.

در ادامه این پیام آمده است: با برگزاری این رخداد فارغ و بی نیاز از هرگونه حمایت مادی و مظاهر دولتی و سازمانی، گنجینه ای نفیس و ثمین از آثار مهران هنر خوشنویسی جهان اسلام را به شکوه هرچه تمام، گردآوری نموده و در کرانه این بحر ارادت و هنر و شیفتگی آل کسا (ع)، طرحی نو در اندازند. از آستانش امید داریم از این پس شاهد یکی از عظیم ترین رخداد های هنری جهان اسلام در ایران و در جوار بارگاه کبریایی رئوف آل الله، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور تمام محبان پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) و اساتید خوش قلم و خوش نویس، بر حلقه ارادتمندان آن عاطفه مستجاب (س) باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این پیام آورده است: با تبریک آغاز این رخداد که همراه با عرضه گنجینه وجیه و کم نظیر گردآوری شده می باشد، مقدم تمام مهمانان عالیقدر از کشور های اسلامی، اساتید هنر و خوشنویسی و حاضران در این محفل خجسته را ارج نهاده و برای دست اندرکاران برگزاری آن در موسسه فرهنگی هنری میراث یاس یاسین که بلند همتان این نگاه ظریف و بدیع در گستره خوشنویسی جهان اسلام می باشند، از درگاه حضرت حق و کرامت بانوی روضه و ریحان (س) توفیقات روزافزون مسألت می نمایم.

ز

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4888

به "وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: جشنواره خوشنویسی یاس یاسین از بزرگترین رخدادهای هنری جهان اسلام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: جشنواره خوشنویسی یاس یاسین از بزرگترین رخدادهای هنری جهان اسلام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید