شرایط نامعلوم کریمی و ناراحتی کاپیتان استقلال

به گزارش بلاگ پو، شرایط دو بازیکن تیم فوتبال استقلال برای همراهی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تعیین نیست و این مسئله می تواند بحران جدیدی برای استقلالی ها باشد.

شرایط نامعلوم کریمی و ناراحتی کاپیتان استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تبعات شکست تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در فینال جام حذفی همچنان برای این تیم ادامه دارد.

در حالی که باید لیست نهایی تیم فوتبال استقلال دوشنبه هفته جاری برای حضور در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ارسال گردد، تکلیف سرمربی، سرپرست و بازیکنانی که قراردادشان به خاتمه رسیده، معین نشده است.

علی کریمی مهره تأثیرگذار و هافبک استقلال یکی از بازیکنانی است که مسئولان باشگاه نتوانسته اند با او بر سر تمدید قرارداد به توافق برسند و با این شرایط شاید این بازیکن تیم استقلال را در بازی های لیگ قهرمانان آسیا همراهی نکند.

خبر دیگر اینکه، وریا غفوری کاپیتان استقلال به شدت از اتفاقات اتفاق افتاده میان احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه و فرهاد مجیدی ناراحت است و ظاهراً به یکی از مسئولان استقلال گفته است که عامل شکست استقلال در فینال جام حذفی آنها بوده اند.

ناراحتی غفوری به حدی است که خبر می رسد او باشگاه را به دلیل اتفاقات یک هفته گذشته تهدید به جدایی نموده است. کاپیتان استقلال اعلام نموده که با این شرایط نمی تواند در کنار این تیم باشد. غفوری یک سال دیگر از قراردادش با باشگاه استقلال باقی مانده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33390

به "شرایط نامعلوم کریمی و ناراحتی کاپیتان استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نامعلوم کریمی و ناراحتی کاپیتان استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید