ونزوئلا برای دریافت یاری های بین المللی اعلام آمادگی کرد

به گزارش بلاگ پو، تهران - خبرنگاران - رئیس جمهوری ونزوئلا بیان نمود که این کشور آماده دریافت یاری های بین المللی است.

ونزوئلا برای دریافت یاری های بین المللی اعلام آمادگی کرد

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، نیکلاس مادورو این موضوع را پس از نشستی در کاراکاس با حضور رئیس صلیب سرخ جهانی اعلام نمود.

مادورو در توئیتی نوشت: آمادگی خود را برای همکاری با هرگونه مکانیزمی با هدف دریافت یاری ها و حمایت های بین المللی اعلام می کنیم. ما آماده دریافت یاری ها هستیم.

رئیس جمهوری ونزوئلا ضمن رد وجود بحران انسانی در کشورش تاکید نمود که هرگونه همکاری با کمیه صلیب سرخ جهانی باید براساس احترام به امور حقوقی ونزوئلا باشد.

هیاتی از صلیب سرخ جهانی با راهنمایی پیتر مورر رئیس این سازمان از روز شنبه هفته جاری در ونزوئلا حضور یافت تا اوضاع این کشور را آنالیز کند.

ونزوئلا از روز 28 ژانویه (8 بهمن ماه) که خوان گوایدو رئیس مجلس ملی این کشور در خیابان های کاراکاس خود را رئیس جمهور قانونی خواند، دچار بحران داخلی و بین المللی شده است.

آمریکا بلافاصله گوایدو را به عنوان رئیس دولت موقت در این کشور به رسمیت شناخت و خواهان کناره گیری مادورو از قدرت و برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

بعضی کشورهای اروپایی و متحدان آمریکا در آمریکای جنوبی و شرق آسیا همگام با واشنگتن خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام در ونزوئلا شدند.

مادورو آمریکا را به راه انداختن جنگ تجاری علیه این کشور و کوشش برای ایجاد کودتا و براندازی نظام موجود در کاراکاس متهم می نماید.

اروپام ** 9234 ** 1071

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6031

به "ونزوئلا برای دریافت یاری های بین المللی اعلام آمادگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونزوئلا برای دریافت یاری های بین المللی اعلام آمادگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید