مجلس جمهوری آذربایجان اصلاحات بودجه سال 2019 را تصویب کرد

به گزارش بلاگ پو، مجلس جمهوری آذربایجان به لایحه اصلاحات قانون بودجه دولت آذربایجان برای سال 2019رای مثبت داد.

مجلس جمهوری آذربایجان اصلاحات بودجه سال 2019 را تصویب کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مجلس جمهوری آذربایجان در یک جلسه فوق العاده ای پس از بحث و آنالیز لایحه اصلاحات قانون بودجه دولت آذربایجان برای سال 2019، به این لایحه رای مثبت داد.

با توجه به افزایش مبلغ حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان و احتیاج به افزایش بودجه صندوق حمایت اجتماعی وابسته به وزارت کار و حمایت اجتماعی جمهوری آذربایجان به میزان 200 میلیون منات و نیز افزایش هزینه های این صندوق به واسطه اجرای بودجه صندوق بیمه بیکاری به میزان 15 میلیون منات، دولت این کشور لایحه اصلاح بودجه امسال را به مجلس ارائه نموده بود.

برای پوشش این هزینه ها، برنامه ریزی شده تا در سال 2019 مبالغ اضافی برای مشارکت بیمه های اجتماعی اجباری از سوی دولت به ارزش 350 میلیون منات پرداخت گردد.

از این رو پیش بینی شده است که محدودیت سطح بالای هزینه های بودجه در سال 2019 حدود 215 میلیون منات افزایش یابد تا هزینه های اضافی با توجه به الزامات قانونی تامین اقتصادی شده و میزان بودجه اختصاص یافته از سوی دولت به زیر مجموعه های صندوق حمایت اجتماعی به میزان 150 میلیون منات کاهش یابد تا بین درآمدها و هزینه های این صندوق تعادل برقرار گردد.

از این رو در جلسه فوق العاده اخیر مجلس جمهوری آذربایجان لایحه اصلاحات قانون بودجه دولت آذربایجان برای سال 2019 این لایحه با رای مثبت نمایندگان به تصویب رسید.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8474

به "مجلس جمهوری آذربایجان اصلاحات بودجه سال 2019 را تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس جمهوری آذربایجان اصلاحات بودجه سال 2019 را تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید