پرسپولیس &ndash السد در ترسناک ترین استادیوم آسیا

به گزارش بلاگ پو، السد نه تنها باید نوار پیروزی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان را قطع کند، بلکه باید در ترسناک ترین استادیوم آسیا به پیروزی برسد.

پرسپولیس &ndash السد در ترسناک ترین استادیوم آسیا

به گزارش خبرنگاران ، سایت رسمی ای اف سی در استقبالش از بازی برگشت پرسپولیس و السد، استادیوم آزادی را ترسناک ترین استادیوم این قاره خوانده است: السد نه تنها باید نوار پیروزی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان را قطع کند، بلکه باید در ترسناک ترین استادیوم آسیا به پیروزی برسد. جایی که گابی اولین بازی خود را در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی مقابل استقلال انجام داد و حالا استادیوم بزرگ تهران را اینطور توصیف می نماید: این استادیوم شبیه بزرگترین استادیوم های اروپاست و جو خیلی پرشوری دارد. فوتبالیست های امروز باید خودشان را برای بزرگترین اتفاقات آماده نمایند و این، یکی از آنهاست.

ای اف سی سپس از شانس پرسپولیس برای حضور در فینال نوشته: بعد از سپاهان در سال 2007 و ذوب آهن در سال 2010، پرسپولیس می خواهد سومین تیم ایرانی حاضر در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد. پرسپولیس هر پنج دیدار آسیایی خود در استادیوم آزادی را برده و برای اینکه السد را هم حذف کند، نباید ببازد. پرسپولیس در دیدار رفت با پنالتی دیرهنگام علیپور، پیروزی سخت یک بر صفر در دوحه را بدست آورد و السد برای صعود باید رکورد صد درصدی پیروزی های خانگی این تیم را بشکند.

2 - 180

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2305

به "پرسپولیس &ndash السد در ترسناک ترین استادیوم آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس &ndash السد در ترسناک ترین استادیوم آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید