پلوسی: ترامپ به شرکای کُرد ما خیانت کرد

به گزارش بلاگ پو، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای دونالد ترامپ را متهم به خیانت به کُردها نموده و تحریمهای جدید دولت وی علیه ترکیه را در بهبود اوضاع در شمال سوریه غیرموثر دانست.

پلوسی: ترامپ به شرکای کُرد ما خیانت کرد

ترامپ

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای مطرح کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دست به تشدید آشوب و ناامنی در سوریه زده است. بسته تحریمهایی که او اخیرا علیه ترکیه اعلام نمود در حدواندازه این که فاجعه انسانی را در آنجا متوقف سازند نیستند.

دولت ترامپ روز دوشنبه تحریم هایی را علیه سه وزیر ترکیه و دو وزارتخانه این کشور در واکنش به عملیات نظامی آن در شمال شرق سوریه اعلام نمود.

داعش

پلوسی در ادامه بیانیه خود تاکید نمود، ترامپ با اجازه به آنکارا برای اجرای عملیاتش در شمال شرق سوریه باعث تضعیف کوششهای آمریکا برای مبارزه با داعش شد.

عملیات نظامی

او گفت: دونالد ترامپ به ترکیه چراغ سبز نشان داد تا به کُردهای شریک با ما حمله کند و به هزاران نیرویی که جانشان را دادند تا دنیا را در مقابل وحشیگری داعش ایمن نگه دارند خیانت کرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه اعلام کرد، قانونگذاران جمهوریخواه و دموکرات آمریکا به اقداماتشان برای محکوم کردن تصمیم ترامپ در مورد خارج ساختن نظامیان این کشور از سوریه ادامه خواهند داد. او توضیح داد، سنا و مجلس نمایندگان آمریکا با همکاری یکدیگر دست به یک کوشش دوحزبی به هدف مخالفت با این تصمیم غیرمسئولانه خواهند زد.

پلوسی خاطر نشان کرد: تصمیم گیری های دمدمی مزاجانه ترامپ باعث تهدید جان انسانها می گردد، امنیت منطقه ای را به خطر میندازد و اعتبار آمریکا را در دنیا تضعیف می نماید.

وی اضافه کرد: مردم آمریکا و همپیمانان ما انتظار مشاهده یک رهبری واقعی از جانب واشنگتن را داشته و لیاقت آن را دارند.،ایسنا

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13721

به "پلوسی: ترامپ به شرکای کُرد ما خیانت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: ترامپ به شرکای کُرد ما خیانت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید