پیانیچ: به هدف مان مقابل میلان رسیدیم، مویس کین این فصل گام های بزرگی برداشته است

به گزارش بلاگ پو، میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی را ه راه پوشان تورین از هم تیمی ایتالیایی اش که این روزها در اوج است، تمجید کرد.

پیانیچ: به هدف مان مقابل میلان رسیدیم، مویس کین این فصل گام های بزرگی برداشته است

به گزارش خبرنگاران، میرالم پیانیچ در پی رجحان 2 بر یک شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل میلان در هفته سی ویکم سری A ایتالیا که راه راه پوشان تورین را در آستانه کسب هشتمین قهرمانی متوالی در این رقابت ها قرار داد، به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: می دانستیم که میلان تیم خوبی است و بازی مقابل آنها هیچگاه آسان نیست. هدف پیروزی در این بازی بود که به آن رسیدیم و حالا با این برد به مصاف آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا خواهیم رفت.

وی صحبت های خود را اینطور ادامه داد: بازیکنان مصدوم ما به ترکیب بازگشته اند و حالا مهمترین چیز این است که در تقابل با آژاکس که تیم خوبی است، راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا شویم. ما باید به ارائه بهترین عملکردمان ادامه دهیم و کاری که سرمربی از ما می خواهد را انجام دهیم.

هافبک بوسنیایی بیانکونری همچنین در مورد هم تیمی ایتالیایی اش که در ماه ژانویه در آستانه جدایی از یوونتوس بود، یادآور شد: مویس کین پسر خوب و فروتنی است. او سخت کوشش می نماید و این فصل گام های بزرگی برداشته است. حتی زمانی که کین به طور مرتب بازی می کرد ما پیشرفت او را می دیدیم و این برای همه ما روشن و واضح است.

پیانیچ در ادامه تمجیدش از کین 19 ساله که در دو بازی اخیر تیم ملی ایتالیا دو گل به ثمر رساند و در هر سه بازی اخیر یوونتوس هم پیروز به گلزنی شده، اعلام نمود: مویس بازیکن جوانی است و بازی در سری A آسان نیست، اما او در هر بازی که در ترکیب بوده گلزنی نموده است. کین باید دیدی وسیع تری داشته باشد چون وقتی برای یوونتوس بازی می کنید باید اهدافی سطح بالا داشته باشید.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5936

به "پیانیچ: به هدف مان مقابل میلان رسیدیم، مویس کین این فصل گام های بزرگی برداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیانیچ: به هدف مان مقابل میلان رسیدیم، مویس کین این فصل گام های بزرگی برداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید