پیش بینی مقام بهداشتی آلمان درباره لزوم قرنطینه سراسری دوم

به گزارش بلاگ پو، رئیس سازمان نظام پزشکی آلمان درباره از کنترل خارج شدن بحران کرونا در این کشور با توجه به شرایط موجود و ضرورت قرنطینه سراسری دومی هشدار داد.

پیش بینی مقام بهداشتی آلمان درباره لزوم قرنطینه سراسری دوم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هفته نامه اشپیگل، فرانک اولریشمونتگومری رئیس سازمان نظام پزشکیآلمان با توجه به افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کرونا در آلمان گفت: با افزایش آمار مبتلایان روزانه به حدود 20 هزار نفر در روز اوضاع از کنترل خارج می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی که در مصاحبه با راینیشن پست آلمان سخن می گفت: شرح داد که در این صورت دیگر برای نهادهای بهداشتی در آلمان ممکن نیست که زنجیره ابتلا را دنبال کرده و آن را متوقف کنند. در این صورت کشور ما در معرض قرنطینه سراسری دیگری قرار خواهد گرفت چرا که این ویروس به گونه ای دیگر قابل کنترل نخواهد بود.

در فصل بهار و هم زمان با موج اول کرونا در آلمان عرصه سیاسی محدودیت های شدیدی را در زندگی عمومی مردم برای مهار کرونا اعمال کرد.

بعد از آرام شدن نسبی شرایط کرونایی در آلمان در تابستان اوضاع حالا به طرز چشمگیری تشدید شده است. بر اساس اطلاعات انستیتو رابرت کخ آلمان شمار مبتلایان روزانه در این کشور به شدت افزایش پیدا کرده و از مرز 11 هزار نفر عبور کرده که بالاترین میزان مبتلایان روزانه از زمان شیوع کرونا است. روز جمعه هم انستیتو رابرت کخ آلمان از ابتلای 11242 مورد جدید به کرونا در آلمان در عرض 24 ساعت خبر داد.

مونتگومری اعمال محدودیت های شدیدتر به ویژه در مناطق خطر کرونایی در آلمان را تمجید کرده و گفت: در صورت شیوع های منطقه ای باید سریعا واکنش نشان داده شود.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 396039 نفر در آلمان به کرونا مبتلا شده و 10018 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند .

وزیر کشور آلمان هم درباره شرایط کرونایی وخیم و افزایش چشمگیر آمار مبتلایان جدید به کرونا در کشورش هشدار داده و اوضاع را بسیار جدی و دراماتیک دانسته است.

بسیاری از مقام های ایالتی آلمان با توجه به تشدید اوضاع از شهروندان پایبندی فوری به قواعد کرونایی را درخواست کرده اند.

مارکوس زودر، رئیس حزب دولتی سوسیال مسیحی و نخست وزیر ایالت بایرن آلمان در این باره گفته است : من اعتقاد دارم که این یک دوران پر هیجان و متشنج برای همه ما خواهد بود. باید همه ما این موج دوم کرونا را متوقف کنیم.

شهردار هامبورگ هم هشدار داده است: همه باید جدیت شرایط را درک کنند. ما حالا به دیسیپاین نیاز داریم و برای این منظور کنترل ها و تحریم هایی لازم است.

شهردار برلین هم با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی دیگر خیلی امکان تصمیم گیری وجود ندارد همچنین درباره عواقب یک قرنطینه سراسری دیگر در آلمان هشدار داده و در عین حال با توجه به شرایط موجود امکان اعمال آن را رد نکرد.

.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36075

به "پیش بینی مقام بهداشتی آلمان درباره لزوم قرنطینه سراسری دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی مقام بهداشتی آلمان درباره لزوم قرنطینه سراسری دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید