کلوپ: آلیسون بارها ما را نجات داده اما مقابل منچسترسیتی مرتکب اشتباهاتی شد

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال لیورپول ضمن حمایت از دروازه بان برزیلی اش تأکید کرد که او در بازی شب گذشته با منچسترسیتی اشتباهاتی داشته است.

کلوپ: آلیسون بارها ما را نجات داده اما مقابل منچسترسیتی مرتکب اشتباهاتی شد

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست وسوم لیگ برتر انگلیس در ملاقاتی خانگی مقابل منچسترسیتی متحمل شکست سنگین 4 بر یک شدند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: از دید من بخش زیادی از بازی فوق العاده بودیم، اما می توانم در چشم شما (خبرنگاران) ببینم که نظری متفاوت دارید. من اما واقعاً بازی تیم را دوست داشتم.

وی اضافه کرد: ما در نیمه اول بازی واقعاً خوبی را به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم منچسترسیتی سیستم بازی خود را کمی تغییر داد و به گل اول رسید. در واقع در 45 دقیقه دوم ما موقعیت های زیادی را به من سیتی دادیم. سپس ما به گل تساوی رسیدیم اما در ادامه مرتکب دو اشتباه شدیم و دو بار دروازه مان باز شد. وقتی هم در چنین سطحی از فوتبال با نتیجه 3 - یک عقب می افتید، بازگشت به بازی سخت می گردد و در نهایت فیل فودن با نبوغ خود گل چهارم را وارد دروازه ما کرد.

سرمربی آلمانی لیورپول توضیح داد: اگر ما به روشی که در مقاطع زیادی از این ملاقات بازی کردیم، به کارمان ادامه دهیم صد درصد در بازی های خود به پیروزی خواهیم رسید.

کلوپ همچنین درباره دروازه بان برزیلی اش که در این بازی روی دو گلی که لیورپول دریافت کرد، مقصر بود، خاظرنشان کرد: آلیسون بارها ما را نجات داده و تردیدی از این بابت نیست، اما او در این ملاقات مرتکب اشتباهاتی شد.

لیورپول با این باخت با 40 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند و با منچسترسیتی صدرنشین که یک بازی هم کمتر انجام داده، 10 امتیاز اختلاف دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43065

به "کلوپ: آلیسون بارها ما را نجات داده اما مقابل منچسترسیتی مرتکب اشتباهاتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: آلیسون بارها ما را نجات داده اما مقابل منچسترسیتی مرتکب اشتباهاتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید