یوناتان بت کلیا: اگر ارز دولتی ورزشکاران قطع گردد، فکر می کنم به ورزش کشور خیانت می گردد

به گزارش بلاگ پو، یوناتان بت کلیا، نماینده مجلس گفت که اگر دولت بخواهد ارز دولتی را به ورزش اختصاص ندهد، به ورزش کشور خیانت می گردد.

یوناتان بت کلیا: اگر ارز دولتی ورزشکاران قطع گردد، فکر می کنم به ورزش کشور خیانت می گردد

به گزارش خبرنگاران، یوناتان بت کلیا درباره اینکه ورزش در اولویت دریافت ارز دولتی قرار نگرفته است، گفت: دولت ما باید بیشترین کوشش خود را روی ورزش بگذارد. چون تنها کسانی که می تواند کسب افتخار کند و پاسخ یاوه گویان و مدعیان دموکراسی و حقوق بشر را بدهند، همین ورزشکاران ما هستند که با رفتار خود، شخصیت ایرانیان را نشان می دهند.

وی ادامه داد: وقتی می بینیم کشور قطر که شاید به اندازه نصف یک استان ما بوده و یک بیستم یا یک سی ام جمعیت ایران را دارد اما هزینه یک ماه این کشور برای ورزش به اندازه هزینه یک ساله ورزش ماست و به پیشرفت هایی هم می رسند. آنها روی ورزش سرمایه گذاری می نمایند تا پرچم کشور خود را به اهتزاز دربیاورند و بگویند چقدر برای جوانان خود ارزش قائل هستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتخارات قهرمانان کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا توضیح داد: ورزشکاران ما در مسابقات جاکارتا مدال کسب کردند و سبب برافراشته شدن پرچم کشورمان و نواختن سرود ملی شدند. اگر دولت بخواهد این ارز را قطع کند، فکر می کنم به ورزش کشور خیانت می گردد.

بت کلیا که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت وگو می کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا فراکسیون ورزش و جوانان که وی در آن عضویت دارد به این موضوع اعتراض خواهد نمود یا خیر، اعلام کرد: با توجه به تعطیلی مجلس، اعضای فراکسیون ورزش هم در مجلس حضور ندارند. وقتی بحرانی برای ورزش ایجاد می گردد، مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون ها و باشگاه ها را دعوت نموده و نشست هایی با آنها برگزار می کنیم. تا جایی که امکان دارد بتوانیم مسائل را رفع کنیم و این افراد به یاری احتیاج دارند، به آنها یاری می کنیم. بیش از 180 نفر، عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس هستند. این فراکسیون، بیش از سایر فراکسیون ها عضو دارد که همین نشان دهنده اهمیت ورزش برای مجلس است.

وی در پاسخ به این پرسش که قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ادارات و فدراسیون های ورزشی شامل چه افرادی می گردد، گفت: تمام کسانی که زیر مجموعه دولت و حاکمیت هستند، شامل این قانون می شوند. فدراسیون ها و باشگاه های دولتی شامل این قانون هستند، اما بخش های خصوصی خیر.

نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص کوشش برخی افراد فدراسیون های ورزشی برای استثنا قائل شدن از این قانون گفت: با این کارها، هیچگونه تغییر در افکار نمایندگان ایجاد نمی گردد. ضمن تشکر از افرادی که برای کشور زحمت کشیدند، باید از افراد تحصیلنموده در رشته ورزش و تربیت بدنی استفاده کنیم و می توانیم با این افراد، افتخارات بیشتری کسب و سلامتی جوانان تأمین کنیم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1644

به "یوناتان بت کلیا: اگر ارز دولتی ورزشکاران قطع گردد، فکر می کنم به ورزش کشور خیانت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوناتان بت کلیا: اگر ارز دولتی ورزشکاران قطع گردد، فکر می کنم به ورزش کشور خیانت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید