5 نکته اساسی پیاده روی برای مبتدیان ، وسایل مورد نیاز پیاده روی چیست؟

به گزارش بلاگ پو، اما پیاده روی در طبیعت بسیار متفاوت از یک قدم زدن در پارک است و یک مبتدی پیاده روی باید قبل از شروع کار کاملاً آماده شود. در اینجا نکاتی مهم برای افراد مبتدی وجود دارد که بتوانند از راستا لذت ببرند و از امنیت برخوردار باشند.

5 نکته اساسی پیاده روی برای مبتدیان ، وسایل مورد نیاز پیاده روی چیست؟

1. محدودیت های خود را بشناسید

پیاده روی می تواند سخت تر از آنچه به نظر می رسد باشد، و زمان سپری شده در ورزشگاه یا دویدن در پیاده رو آسفالته باعث نمی شود شما عادت داشته باشید در یک جهت خاکی شیب دار حرکت کنید. اگر اهل پیاده روی هستید، بدون توجه به شرایط جسمی خود به دنبال جهتهای پیاده مبتدی باشید و سپس راه خود را ادامه دهید. بهتر است با کاری بیش از حد آسان شروع کنید تا بیش از حد فشار وارد کنید و خطر آسیب دیدگی را ایجاد کنید.

2. از پیاده روی به تنهایی خودداری کنید

پیاده روی در کنار همراه به دلایل مختلف بسیار مهم است. یک عامل انگیزش است و پیاده روی در کنار شخص باتجربه می تواند چیزهای زیادی را به شما یاد دهد. اما مهمترین دلیل ایمنی است. سفر در یک گروه به جلوگیری از حمله حیوانات وحشی کمک خواهد کرد و اطمینان حاصل می کند در صورت آسیب دیدگی یکی دیگری می تواند کمک کند.

3. 10 وسیله ضروری برای پیاده روی مطلع شوید

هر راهنمای پیاده روی در مورد ده مورد ضروری که هنگام پیاده روی باید داشته باشید صحبت خواهد کرد. فرقی نمی کند که فقط دو یا سه ساعت پیاده روی کوتاه داشته باشید یا قصد دارید یک شب اردو بزنید. شما به غذا و آب، نقشه و قطب نما برای کمک به حرکت در منطقه، یک پناهگاه اضطراری و آتش در صورت نیاز به ماندن در طول شب و غیره نیاز دارید.

اما مواردی نیز وجود دارد که لازم نیست هنگام پیاده روی آنها را بیاورید. در حالی که کمک های اولیه ضروری است، به بعضی از بسته های بزرگ حاوی داروها یا یک میلیارد مورد دیگر نیاز ندارید که به هیچ وجه نمی دانید چگونه از آنها استفاده کنید.

4. پیش بینی وضع هوا را بررسی کنید

همیشه شب قبل از برنامه ریزی برای پیاده روی و همچنین درست قبل از عزیمت، پیش بینی را در وب سایت های هواشناسی بررسی کنید و یاد بگیرید که آسمان را برای مواردی مانند نزدیک شدن به ابرهای طوفانی بررسی کنید.

5- قبل از رفتن به فردی بگویید

داستان های زیادی در مورد کوهنوردان باتجربه وجود دارد که چند تصمیم اشتباه می گیرند و گمشده یا دچار مسائل جدی می شوند. ماهواره ها و تلفن های همراه بعضی اوقات می توانند به شما در تماس با امدادگران کمک کنند، اما مطمئن ترین روش این است که به دوستانتان از قبل بگویید که در حال پیاده روی هستید و به آنها بگویید در صورت عدم بازگشت شما در زمان مشخصی با مسئولان تماس بگیرند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: گردشبان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26464

به "5 نکته اساسی پیاده روی برای مبتدیان ، وسایل مورد نیاز پیاده روی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 نکته اساسی پیاده روی برای مبتدیان ، وسایل مورد نیاز پیاده روی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید