برانکو: اطمینان می دهم پرسپولیس در آینده خیلی بهتر خواهد شد، 3 ماه دیگر ممکن است هر اتفاقی رخ دهد

به گزارش بلاگ پو، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در خصوص بعضی مسائل باید با بازیکنان صحبت کنم، اما این اطمینان را می دهم که در آینده بازی های خیلی بهتری را به نمایش بگذاریم.

برانکو: اطمینان می دهم پرسپولیس در آینده خیلی بهتر خواهد شد، 3 ماه دیگر ممکن است هر اتفاقی رخ دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر دو امتیاز حساس را در مسجدسلیمان از دست داد و چون بازی خوبی را به نمایش نگذاشت، مورد انتقاد نهاده شد. البته در نیم فصل دوم هنوز تیم برانکو نتوانسته بازی های خوب نیم فصل اول خود را تکرار کند. در خصوص شرایط پرسپولیس و اینکه آیا ممکن است برانکو در خاتمه فصل روی نیمکت تیم ملی بنشیند، گفت وگویی با این مربی کروات داشتیم که مشروح آن در زیر می آید:

خبرنگاران: به نظر می آید تساوی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان خیلی ها را خرسند نموده است! رقابت در لیگ برتر به مانند یک دوی ماراتن است و زمان زیادی طول می کشد تا برنده معین گردد. بازی در زمین بی کیفیت مسجدسلیمان واقعاً سخت بود و به نظر من سازمان لیگ نباید اجازه برگزاری مسابقات را در این زمین بدهد. البته باید از مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان، مردم خونگرم و طرفداران پرشورشان تشکری ویژه داشته باشم که میزبانی خوبی از ما داشتند و از همه مهم تر بسیار مودب و عالی رفتار کردند. واقعاً مردم مسجدسلیمان شایسته این استادیوم و امکانات نیستند و بهترین ها برازنده آنهاست. برای این بازی مسائل زیادی داشتیم و ناراحتیم که دو امتیاز حساس را از دست دادیم.

خبرنگاران: اینکه پرسپولیس مورد انتقاد قرار می گیرد، منصفانه است؟ این طور به نظر می آید که خودتان انتظارات را از تیم تان خیلی بالا برده اید. مسلماً انتظارات از پرسپولیس خیلی بالا رفته است. همه فکر می نمایند ما در هر بازی باید دو سه یا حتی پنج گل به حریفان مان بزنیم در حالی که این غیرممکن است. رقابت در لیگ بسیار نزدیک و فشرده شده است. تیم های خوبی مثل سپاهان، استقلال و تراکتورسازی همراه ما در یک رقابت سخت برای قهرمانی هستند و برای هیچ تیمی حریف آسان در لیگ وجود ندارد. ضمن اینکه ممکن نیست ما بتوانیم در هر بازی با اختلاف پیروز شویم.

خبرنگاران: به نظر می آید خط هافبک پرسپولیس هنوز فرمانده اصلی خود را پیدا ننموده است و ناهماهنگی اصلی در این خط دیده می گردد. نظر شما در این مورد چیست؟ ما نقاط مثبت و منفی در هر بازی داریم که باید در خصوص آنها با بازیکنان صحبت کنم تا بتوانیم در بازی های آینده نمایش بهتری داشته باشیم. در خصوص عملکرد خط هافبک تیم در مسجدسلیمان هم باید بگویم در آن زمین امکان بازیسازی برای بازیکنان میانی ما فراهم نبود. من فکر می کنم هر تیمی که به استادیوم مسجدسلیمان برود با چنین مسئله ای روبرو خواهد شد.

خبرنگاران: با توجه به فشردگی بازی ها آیا فرصت کافی برای برطرف نواقص تیم تان و رسیدن به هماهنگی ایده آل خواهید داشت؟ ما همواره به دنبال این هستیم که بهتر شویم و بازی های زیبایی را به نمایش بگذاریم. برنامه سختی پیش روی ما واقع شده است و برای بازی آینده هم شجاع و کمال را در اختیار نخواهیم نداشت. البته من این اطمینان را به طرفداران می دهم که شرایط تیم در آینده بسیار بهتر خواهد شد و نمایش خوبی در بازی های مان خواهیم داشت.

خبرنگاران: گفته می گردد ماریو بودیمیر به خاطر عدم دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس دلخور است و به این خاطر شرایط بازی کردن را در مسجدسلیمان پیدا نکرد. آیا این موضوع صحت دارد؟ در خصوص این مسئله بهتر است از باشگاه سؤال کنید.

خبرنگاران: شما در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان پاسخ پر از ابهامی را در خصوص حضورتان روی نیمکت تیم ملی دادید. ممکن است که چند ماه دیگر شما را روی نیمکت تیم ملی ببینیم؟ خبرنگاری در نشست خبری در خصوص حضورم در تیم ملی برآورد کرد و من به آن شکل پاسخ دادم. در این مورد همه چیز در حد حرف است و چیزی معین نیست. من همه تمرکزم را روی پرسپولیس گذاشته ام و به چیزی غیر از آن فکر نمی کنم، اما سه ماه بعد و خاتمه لیگ چه اتفاقی رخ می دهد، معین نیست. در آینده ممکن است خیلی اتفاقات رخ دهد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4818

به "برانکو: اطمینان می دهم پرسپولیس در آینده خیلی بهتر خواهد شد، 3 ماه دیگر ممکن است هر اتفاقی رخ دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: اطمینان می دهم پرسپولیس در آینده خیلی بهتر خواهد شد، 3 ماه دیگر ممکن است هر اتفاقی رخ دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید