تارتار: بازیکنان ما در سال جدید هیچ دریافتی نداشتند

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم پارس جنوبی جم می گوید تیمش بازی بسیار مهمی برابر پدیده دارد.

تارتار: بازیکنان ما در سال جدید هیچ دریافتی نداشتند

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پدیده مشهد در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی بسیار مهمی برای ماست و نتیجه اش در آینده تیم مان و جدول رده بندی بسیار تاثیرگذار خواهد بود. اگر بازی را ببریم می توانیم رقابت مان را با تیم های بالای جدول داشته باشیم. ولی اگر موفق نباشیم باید منتظر نتایج دیگر تیم ها باشیم. تیم پدیده تیم قابل احترامی است. کادر فنی مجرب و به روزی دارد. آقای گل محمدی از مربیان خیلی خوب ماست و در این چند سال خیر بسیار خوب نتیجه گرفته است. کارمان سخت است و امیدواریم بچه ها به نکاتی که گفتیم خوب عمل نمایند که بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

وی درباره نتیجه داربی 88 گفت: من تمام تمرکزم روی بازی تیم خودمان است ولی دوست دارم تیم پیروز این داربی پرسپولیس باشد.

تارتار درباره مسائل مالی باشگاه اظهار کرد: من هیچ وقت در مواقعی که باختیم به مسائل مالی اعتراض نکردم. شاید در بردها و تساوی هایمان از مسائل مالی حرف زده باشم ولی در باخت ها نتیجه را گردن می گرفتم و همه تقصیرات می پذیرفتم. چون می دانم آن حرفم خریدار ندارد و توجیه است. ما مسائل زیادی داریم ولی حق نداریم درباره اش صحبت کنیم چون فردا بازی داریم. از مدیریت هم به خاطر زحماتی که می کشد تا مسائل حل گردد تشکر می کنم. امیدوارم یک راهکاری پیدا گردد که از این مسائل خلاص شویم

وی ادامه داد: کادر فنی ما که از سال قبل طلب داشت، طلب هایشان را گرفتند. چند بازیکن از سال قبل طلب دارند و از سال جدید هیچ پرداختی برای بازیکنان نداشته ایم.

وی در پاسخ به این سوال که با رفتن تیموری و محمدی مهر عده ای فکر می کردند تیم با مشکل روبرو گردد، چطور شد که پارس جنوبی توانست موفق عمل کند اظهار کرد: ما 50 درصد تیم مان را از دست دادیم و هیچ کس فکرش را نمی کرد با این همه مسائلی که داریم، بتوانیم دوباره قد علم کنیم. با وجود این همه مسائل تیم خوبی را راهی این مسابقات کردیم. سعید محمدی فر هم دچار یک مصدومیتی گردیده و ما نتوانستیم از این بازیکن استفاده کنیم و محتمل است به بازی فردا برسد یا نرسد. ما در تمام پست ها بازیکن های خوبی را جذب کردیم. در پست حمله بازیکن های خوبی مثل عماد میرجوان را جذب کردیم. در پست هافبک، بازیکنان جوانی مثل نیما انتظاری را گرفتیم. واقعا کار بزرگی بچه های ما انجام دادند. بگذارید من یک مثال ساده برایتان بزنم. استقلال چهار، پنج بازیکن خود را از دست داد و بازیکنانی را با مبالغ بالا به عنوان جایگزین برگزید. اما همچنان می گویند امید ابراهیمی، جبارف وتیام. هنوز حرف بازیکنانی که رفتند را می زنند. ولی ما چه؟ 50 درصد تیم مان رفته است. الحق والانصاف بچه های باشرفی داریم. بچه هایی که با تمام توانشان بازی می نمایند. شما در این اوضاع اقتصادی ببینید که کسی که حقوق نگیرد می تواند به سرکار و زندگی اش برود؟ بچه های ما سال جاری هیچ دریافتی نداشتند و واقعا بچه های ما کار بزرگی را انجام دادند. ما باید قدر شناس باشیم و از آن ها تشکر کنیم ولی برای بازی فردا محکوم به برد هستیم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1931

به "تارتار: بازیکنان ما در سال جدید هیچ دریافتی نداشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: بازیکنان ما در سال جدید هیچ دریافتی نداشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید