تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده شد، کوشش سه تیم برای بقا در لیگ

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان گلستان بعدازظهر پنجشنبه با برگزاری چهار بازی به طور همزمان در شهرهای مختلف استان برگزار گردید و در خاتمه تغییری در بالای جدول ایجاد نشد.

تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده شد، کوشش سه تیم برای بقا در لیگ

در استادیوم شهدا آق قلا تیم صدرنشین استیل البرز کار دشواری مقابل شهید آسیابی کلاله نداشت و با چهار گل این تیم از پیش سقوط نموده را شکست داد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند.

در یکی دیگر از بازی های حساس هفته در استادیوم قاندومی بندرترکمن تیم های دهیاری آرخ گلدشت و استقلال علی آباد به مصاف هم رفتند که این بازی با دو گل به سود تیم مدعی استقلال به انتها رسید.

در استادیوم آزادی گرگان تیم علم و ادب سپاهان درحالی که با یک گل از پدیده گنبد پیش بود با حساب دو بر یک شکست خورد تا همچنان خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس کند.

همچنین بازی تیم های عقاب گنبد و شاهین بندرگز در استادیوم آزادی گنبد با تساوی یک بر یک پایان یافت تا شاهین دو امتیاز ارزشمند دیگر برای بقا را از دست بدهد، ضمن اینکه تیم استقلال بندرگز در این هفته استراحت داشت.

پس از انتها بازی های این هفته، تیم های استیل البرز آق قلا با 32 امتیاز و استقلال علی آباد با 30 امتیاز اول و دوم هستند و هفته آینده در شهرستان علی آباد برای کسب عنوان قهرمانی خواهند جنگید.

پدیده گنبد که 29 امتیازی است در رتبه سوم قرار گرفته است و برای صعود یک پله ای در جدول در هفته انتهای میزبان استقلال بندرگز خواهد بود. بندرگزی ها 14 امتیازی و در رتبه هشتم جدول 9 تیمی مسابقات هستند، از همین رو به شدت خطر سقوط را احساس می نمایند.

تیم شاهین بندرگز یکی دیگر از گزینه های سقوط، 15 امتیازی و در رتبه هفتم جدول است و در هفته انتهای میزبان تیم دهیاری آرخ گلدشت خواهد بود، نماینده گلدشت گمیشان 21 امتیازی بوده و صندلی خود در رتبه چهارم را تثبیت نموده است.

تیم علم و ادب سپاهان گرگان هم که با 16 امتیاز در منطقه خطر قرار گرفته است در هفته آخر میهمان شهید آسیابی کلاله است تا با کسب حداقل یک امتیاز بقای خود را تضمین کند. نماینده کلاله 7 امتیازی است و در هفته شانزدهم به دسته پایین تر سقوط کرد.

عقاب گنبد هم در هفته انتهای استراحت خواهد داشت و با حضور در رتبه پنجم به کار خود انتها داده است.

هفته هجدهم و انتهای رقابت های لیگ برتر فوتبال استان گلستان پنجشنبه چهارم بهمن به طور همزمان برگزار خواهد شد.

در این رقابت ها 9 تیم حضور دارند که تیم قهرمان به عنوان نماینده استان در رقابت های لیگ دسته سوم کشور حاضر می شود و دو تیم انتهایی جدول به لیگ دسته اول فوتبال استان سقوط خواهند کرد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4072

به "تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده شد، کوشش سه تیم برای بقا در لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده شد، کوشش سه تیم برای بقا در لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید