جلسات مدیران بوی کار بدهد، چهاربانده شدن 150کیلومتر از راه ها

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، اکبر بهنام جو پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان پارس آباد توضیح داد: جلسات اقتصاد مقاومتی هر 45 روز در شهرستان های مختلف استان برگزار شده که با اجرایی شدن و آنالیز دقیق مصوبات می توان در راستای تحقق اهداف اشتغال آفرینی و اقتصاد مقاومتی پیروز عمل کرد.

جلسات مدیران بوی کار بدهد، چهاربانده شدن 150کیلومتر از راه ها

وی اضافه نمود: با تدوین چشم انداز افق 1400 و بازبینی عملکردهای گذشته می توان در حوزه های سرمایه گذاری و اشتغال به نتایج و دستاوردهای مثبتی دست یافت.

استاندار اردبیل در مورد آنالیز وضعیت زیرساخت های ارتباطی استان اردبیل نیز یادآور شد: طبق آخرین برنامه ریزی های انجام یافته از 700 کیلومتر راه اصلی موجود در استان اردبیل 150 کیلومتر چهاربانده خواهد شد.

بهنام جو به کوشش برای ارتقای وضعیت ایمنی و بهبود جهتهای مواصلاتی استان اشاره نمود و اضافه نمود: از سوی نمایندگان و مسئولان حوزه راه کوشش های زیادی انجام پذیرفته تا منابع اقتصادی مورد احتیاج برای ارتقای وضعیت جاده های استان تامین گردد.

به گفته وی تمامی کوشش های موجود در حوزه راهسازی در این جهت خواهد بود تا طی افق چهار ساله تا 300 کیلومتر از راه های استان به راه های چهاربانده تبدیل شوند.

استاندار اردبیل یادآور شد: در حوزه حمل و نقل هوایی نیز طی توافقات اولیه با وزارت نفت سوخت رسانی به فرودگاه پارس آباد پیگیری خواهد شد و برای مطالعه این طرح اقدامات لازم در حال اجرا است.

بهنام جو در سرانجام از قول مساعد خریدار شرکت کشت و صنعت مغان برای اهتمام در راستای راه اندازی خط پروازی انتقال تولیدات شرکت کشت و صنعت مغان اطلاع داد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4446

به "جلسات مدیران بوی کار بدهد، چهاربانده شدن 150کیلومتر از راه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسات مدیران بوی کار بدهد، چهاربانده شدن 150کیلومتر از راه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید