جهش مالی با جنبش مهارت آموزی محقق می گردد

به گزارش بلاگ پو، سیدجمیل احمدی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارداشت: با شناسائی نیازهای آموزشی جامعه و برنامه ریزی منسجم مبتنی بر رویکرد فناور محور می توان شتاب لازم در عرصه فراوری را فراهم کرد که برای دستیابی به این اهداف آموزش های مهارتی بهترین راهکار ممکن است.

جهش مالی با جنبش مهارت آموزی محقق می گردد

وی با اشاره به ضرورت تعمیق مهارت آموزی در بین گروه های هدف در بدو ورود به فضای کسب و کار، اضافه نمود: تحریم های ظالمانه، فرصتی مغتنم است برای افراد علاقمند برای ورود به فضای کسب و کار و شرکت های دانش بنیان، تا با فراگیری مهارت های لازم در بستر دانش و فناوری نوین، به اقتصاد جامعه و خانواده خود یاری نمایند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان ادامه داد: زمان طلائی به منظور فراگیری آموزش های مهارتی برای دانشجویان، تحصیل همزمان در مراکز دانشگاهی و آموزش رایگان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای است که تلفیق دانش و مهارت را فراهم می سازد.

احمدی یادآور شد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با دارا بودن 16 مرکز چارت دار دولتی و 134 آکادمی آزاد فنی و حرفه ای در حوزه های مختلفی اعم از تیم های سیار پادگان و زندان، مراکز جوار دانشگاهی، صنایع و اصناف و تیم های سیار روستایی فعالیت می نماید.

وی بیان نمود: در امسال تاکنون 14 هزار و 21 نفر در قالب دوره های مختلف مهارتی در بخش دولتی آموزش های مهارتی را ارائه کند که بخش زیادی از تقاضای مردم شریف استان در راستای دریافت ارائه آموزش های مهارتی پاسخ داده شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با بیان اینکه در این مدت دو میلیون و 383 هزار و 207 نفر - ساعت آموزش مهارتی در مراکز ثابت استان کردستان ارائه شده است، گفت: در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای در 9 ماهه امسال 373 دوره در قالب 29 گروه آموزشی برای پنج هزار و 199 نفر با حجم یک میلیون و 219 هزار و پنج نفر - ساعت در 170 عنوان حرفه برگزار شده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4024

به "جهش مالی با جنبش مهارت آموزی محقق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهش مالی با جنبش مهارت آموزی محقق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید