خوشبینی تجاری اثر داده های ضعیف مالی راخنثی کرد، رشد وال استریت

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در انتها معاملات روز آدینه، شاخص های داوجونز و اس اندپی 500، پس از 3 روز متوالی ضرردهی، علی رغم داده های مالی ضعیف، با خوش بینی به مذاکرات تجاری آمریکا و چین رشد کردند.

خوشبینی تجاری اثر داده های ضعیف مالی راخنثی کرد، رشد وال استریت

رایان دتریک، استراتژیست ارشد بازار در ال پی ال فایننشال در کارولینای شمالی، گفت: خوشبینی به توافق تجاری باعث خنثی شدن تاثیر منفی داده های مالی ضعیف شد.

گزارش بلومبرگ در خصوص این که احتمال آن وجود دارد که در همین ماه مارچ، ترامپ با رییس جمهور چین دیدار خواهد نمود تا توافق تجاری بین دو کشور را امضا نمایند، باعث به وجود آمدن امیدهایی در بین سرمایه گذاران شد، اما داده هایی که نشان می داد اقتصادهای دنیا در حال کندتر شدن هستند، رشد بازارها را محدود کرد.

آنالیز یک شرکت خصوصی نشان داد که در ماه فوریه، فعالیت کارخانجات چین برای سومین ماه متوالی کاهش یافته است. هرچند سرعت این کاهش کمتر بوده است، که نشان می دهد تقاضای داخلی اندکی بهتر شده و مشوق های سیاست گذاران تاثیر داشته است.

داده های آی اس ام نشان داد که فعالیت تولیدنمایندگان آمریکایی در ماه فوریه به پایین ترین سطح خود از نوامبر 2016 تا کنون رسیده است و تحقیقات دانشگاه میشیگان نشان داد حال وهوای مصرف نمایندگان آمریکایی در این ماه پایین تر از حد انتظار بوده است.

میانگین صنعتی داوجونز 133.07 واحد یا 0.51 درصد رشد کرد و به 26049.07 واحد رسید. اس اندپی 500 توانست 18.33 واحد یا 0.66 درصد بالاتر بیاید و به سطح 2802.93 واحد برسد. شاخص کامپوزیت نزدک 63.01 واحد یا 0.84 درصد رشد کرد و به 7595.44 واحد رسید.

شاخص اس اندپی 500 سال جاری با امیدهای تجاری و سیاست صبورانه فدرال رزرو، 11.8 درصد رشد نموده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4983

به "خوشبینی تجاری اثر داده های ضعیف مالی راخنثی کرد، رشد وال استریت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشبینی تجاری اثر داده های ضعیف مالی راخنثی کرد، رشد وال استریت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید