ریسک ماندن انصاری فرد در المپیاکوس

به گزارش بلاگ پو، یک مفسر فوتبال یونان به ریسک ماندن ملی پوش ایرانی در تیم المپیاکوس با توجه به خروجش از فهرست 18 نفره نخستین بازی فصل جدید سوپر لیگ یونان اشاره نمود.

ریسک ماندن انصاری فرد در المپیاکوس

به گزارش خبرنگاران، کوستاس نیکولاکوپولوس در بخشی از مصاحبه تلفنی خود با رادیو ورزش یونان درباره نخستین بازی تیم المپیاکوس در فصل جدید سوپر لیگ یونان برابر لوادیاکوس با اشاره به کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی گفت: قرارداد انصاری فرد رو به خاتمه است و اگر الان قرارداد او تمدید نشود یا جدایی صورت نگیرد خسارتی برای باشگاه از نظر مالی خواهد بود. در این صورت ریسک ماندن کریم انصاری فرد در المپیاکوس بیشتر خواهد شد.

المپیاکوس بامداد امروز (دوشنبه) با نتیجه یک بر صفر از سد لوادیاکوس گذشت و پدرو مارتینس، سرمربی پرتغالی ساعتی قبل از این بازی نام کریم انصاری فرد را از فهرست 18 نفره تیمش خارج کرد.

طبق گزارش رسانه های یونانی باشگاه المپیاکوس برای فروش کریم انصاری فرد خواستار دریافت 10 میلیون یورو است که کمتر تیمی حاضر به پرداخت آن خواهد بود. امروز نیز یک رسانه ورزشی یونان از تمایل باشگاه های هلندی هیرنوین و اوترخت برای جذب کریم انصاری فرد اطلاع داد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 956

به "ریسک ماندن انصاری فرد در المپیاکوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریسک ماندن انصاری فرد در المپیاکوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید