لاهوتی در تذکر شفاهی: اجازه انتقال آب دریای خزر به سمنان را نمی دهیم

به گزارش بلاگ پو، عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: ما اجازه انتقال آب دریای خزر به سمنان را نمی دهیم چرا که همان بلایی که بر سر دریاچه ارومیه آمده است بر سر آن هم می آید.

لاهوتی در تذکر شفاهی: اجازه انتقال آب دریای خزر به سمنان را نمی دهیم

به گزارش ، مهرداد لاهوتی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 14 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی درباره انتقاد برخی نمایندگان درباره رأی دهندگان مثبت به CFT، گفت: باید به سوابق افراد نگاه کنیم و ببینیم که مدعیان در زمان جنگ و زمان انقلاب کجا بودند.

وی اضافه نمود: آقای رحیمی به عنوان یک آزاده در مجلس به CFT رأی داد یعنی دوستدار انقلاب نیست؟ بنده نیز دو برادر شهید دارم و 50 ماه در جبهه حضور داشتم پس نظام را دوست ندارم؟ چطور برخی خود را وفادار به انقلاب و نظام می دانند و دیگران را در مقابل آن؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: هدف همه ما تعالی جمهوری اسلامی است، اما باید بدانیم که هر کسی برای رسیدن به این تعالی مسیر خود را دارد.

لاهوتی گفت: اکنون درهای کشور به روی واردات برنج باز شده در حالی که ما تنها به 15 هزار تن برنج احتیاج داریم و جمعیتی با سرعت به استان های شمالی کشور مهاجرت و زمین های کشاورزی را خریداری نموده و آن را تغییر کاربری می دهند آیا وزیر کشاورزی و رئیس جمهور متوجه این اتفاق ها نیستند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: صحبت های اخیر آقای روحانی در جمع مردم سمنان مبنی بر انتقال آب دریای خزر کاملا غیر کارشناسی بود و ما نیز اجاره چنین طرحی را نمی دهیم، لذا همان بلایی که سر دریاچه ارومیه آوردند کافی است.

انتهای پیغام /

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3240

به "لاهوتی در تذکر شفاهی: اجازه انتقال آب دریای خزر به سمنان را نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاهوتی در تذکر شفاهی: اجازه انتقال آب دریای خزر به سمنان را نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید