مجید نامجومطلق: به قهرمانی استقلال خیلی امیدواریم

به گزارش بلاگ پو، مجید نامجومطلق، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است تیم فوتبال این باشگاه توانایی صعود به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

مجید نامجومطلق: به قهرمانی استقلال خیلی امیدواریم

مجید نامجومطلق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برتری 3 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: استقلال در نیم فصل دوم با خریدهایی که داشته، کاملاً متحول شده است. من کاری به نتیجه ندارم و درخصوص کیفیت بازی تیم صحبت می کنم. استقلال از نظر کیفیت فنی، تغییرات زیادی کرده است. حضور بازیساز خوبی چون آیاندا پاتوسی به روند حرکتی تیم و حضور منشا با تحرک و قدرت بدنی که دارد، به خط حمله استقلال کمک زیادی کرده است.

وی با بیان اینکه نوع فوتبال استقلال نسبت به نیم فصل اول کاملاً دچار تغییر شده است، شرح داد: در نیم فصل اول اذعان داشتیم که استقلال به یک بازیساز نیاز دارد و حالا با حضور پاتوسی، می بینیم که روند حرکتی تیم بسیار خوب شده است. او به خوبی توپ ها را تقسیم کرده، در کارهای ترکیبی عملکرد بسیار خوبی دارد و توپ را به مهاجمان منتقل می کند. استقلال این روزها شرایط بسیار خوبی دارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی پوشان را می توان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نامید یا خیر، گفت: استقلال با این نوع بازی که ارائه می کند، می تواند شانس اول قهرمانی لیگ برتر باشد. تیم هنوز با صدر جدول فاصله دارد و باید برای جبران آن تلاش کند. با کیفیت فنی و شیوه بازی که از استقلال می بینیم، می توانیم خیلی به قهرمانی امیدوار باشیم.

نامجومطلق در خصوص شرایط تیم استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگاران گفت: استقلال بازیکنانی را که به آنها در برطرف کردن نقاط ضعفش نیاز داشت، جذب کرد و بازیکنان مصدوم این تیم در نیم فصل دوم به میادین بازگشتند. این بازیکنان به روند حرکتی استقلال کمک بسکمک کردند. استقلال با کیفیتی که از خود نشان می دهد، قطعاً می تواند بازی های خوبی در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کند و به مراحل بعدی رقابت ها راه یابد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4962

به "مجید نامجومطلق: به قهرمانی استقلال خیلی امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید نامجومطلق: به قهرمانی استقلال خیلی امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید