مساکن مهر در شهرهای مختلف کشور مشخص تکلیف شوند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، علیرضا محفوظی ظهر چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل راه و شهرسازی همدان اضافه کرد: راه آهن همدان - تهران 18 ماه پیش توسط رئیس جمهور بهره برداری شده و برای استفاده از ظرفیت های آن نمی توان منتظر شرکت حمل و نقل ریلی رجا شد.

مساکن مهر در شهرهای مختلف کشور مشخص تکلیف شوند

وی با تاکید بر اتمام طرح های مسکن مهر گفت: مسکن موتور محرکه اقتصاد کشور است و در ضمن سرپناهی هم برای مردم تامین می نماید پس باید در این خصوص بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی نسبت به مشخص تکلیف مساکن مهر اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های خوبی در استان همدان فراهم شده است، عنوان نمود: با وجود مسائل مالی تحقق پروژه های وزارت راه و شهرسازی در همدان به خوبی اجرا شده به طوریکه کمتر جایی است که 2 خط راه آهن کشیده شده باشد.

محفوظی یادآورشد: مسئولان راه و شهرسازی استان همدان نباید منتظر یاری و یاری مسئولان کشوری در حوزه راه باشند و باید خودشان با بهره مندی از توان و ظرفیت و تعامل بین دستگاهی وحمایتی که نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و نماینده ارشد دولت در استان از آنان دارند با دعوت از معاونان وزیر راه و شهرسازی به استان برای جذب اعتبارهای مناسب برای فعال سازی طرح های نیازمند اعتبار کوشش نمایند.

بخشی از قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نیازمند اصلاح است

وی ادامه داد: بخشی از قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور هم نیازمند اصلاح است که باید با تعامل و همدلی و بهره مندی از نظرهای کارشناسی همه کارشناسان و مهندسان فعال در نظام این قوانین اصلاح گردد تا امور مردم بهتر انجام گردد.

محفوظی با اشاره به تمرکز زدایی عنوان نمود: از مدیر کل جدید هم انتظار داریم که با همدلی به مانند گذشته اختیارات خود را تفویض تخصصی کند تا با این اعتمادسازی، اداره امور به روزمرگی دچار نگردد و مدیر کل با تمام توان در حوزه های کلان امور را مدیریت کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان نیز اعلام کرد: خدمت به مردم جز فلسفه کاری ماست چرا که بین خدمت به مردم و محبوبیت نزد خدا ارتباط تنگاتنگی وجود دارد.

حسن ربانی ارشد عنوان نمود: به عنوان یک مدیر جوان خود را متعهد به سخت کوشی و جدیت در کارها و توسعه استان می دانم.

وی در ادامه به ارائه برنامه های عملیاتی خود در آینده اشاره نمود و گفت: پیگیری برای برقراری عدالت در تخصیص بهینه اعتبارات برای پروژه های استان و جدیت و کوشش بیشتر در اجرای راه های روستایی از برنامه های ما برای آینده است.

بازآفرینی شهری برای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان محلات

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه ها در این اداره کل، مشخص تکلیف و تسریع در امور تکمیل مسکن مهر برای مردم و تسریع و پیگیری مجدانه در بازآفرینی شهری برای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان محلات هدف برای برقرای عدالت بین همه شهرهای استان است.

ربانی ارشد یادآورشد: یکی از اهداف ما برقراری عدالت اجتماعی بین محلات شهرها در طرح های جامع و تفصیلی است که امیدواریم با این کار فاصله محلات در شهرهای استان به ویژه شهر همدان کم گردد.

وی با اشاره به اینکه افزایش شفافیت و سلامت اداری یکی از فلسفه های کاری ماست، اظهارداشت: تعامل و همکاری با تمام سازمان های غیر دولتی و اعمال حمایت لازم از تشکل های حرفه ای و بهبود مستمر وظایف ذاتی آنان به ویژه سازمان نظام مهندسی از دیگر برنامه های کاری ما در آینده است.

ربانی ارشد با بیان اینکه برای اجرای تکالیف قانونی برای برنامه ششم توسعه اهتمام ویژه خواهیم داشت، گفت: امیدواریم بتوانیم با تمام دستگاههای اجرایی استان به ویژه استاندار و نمایندگان تعامل و همکاری بیشتری داشته باشیم.

لازم به ذکر است در خاتمه این مراسم از زحمات فرهاد فرزانه در دوران تصدی به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی تقدیر و تشکر شد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2852

به "مساکن مهر در شهرهای مختلف کشور مشخص تکلیف شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مساکن مهر در شهرهای مختلف کشور مشخص تکلیف شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید