معاون رئیس جمهوری ایران با کارآفرینان صنعت گردشگری دیدار کرد

به گزارش بلاگ پو، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا با کارآفرینان و تورگردانان گردشگری ایران در سی ونهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اسپانیا موسوم به فیتور دیدار و گفت وگو کردند.

معاون رئیس جمهوری ایران با کارآفرینان صنعت گردشگری دیدار کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، در ابتدای این دیدار حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا با اشاره به تأکید آموزه های دینی بر موضوع سفر و گردشگری، اهمیت و صندلی مهم گردشگری در دیپلماسی عمومی را یادآور شد و گفت: رتباط قوی و هدفمند کارآفرینان و تورگردانان گردشگری با طرف های اسپانیایی و بهره مندی از تجارب آنان در این حوزه می تواند به تقویت همکاری و افزایش مراودات میان دو کشور یاری کند.

او همچنین حضور پادشاه و ملکه اسپانیا همراه با رئیس مجلس نمایندگان و وزیر صنعت، تجارت و گردشگری، دبیرکل سازمان دنیای گردشگری و سایر مقامات محلی در غرفه ایران را بسیار با اهمیت توصیف کرد.

در ادامه، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران با اشاره به اقدامات تحریمی و فشارهای بی سابقه آمریکایی ها برای ایجاد مسائل مالی در ایران گفت: سازمان گردشگری تمام کوشش خود را برای این که صنعت گردشگری از این وضعیت متأثر نگردد به کار گرفته است.

اوهمچنین مجموعه اقدامات انجام شده در جهت ایجاد تسهیلات بیشتر برای ورود گردشگران به کشور با همکاری وزارت امور خارجه از جمله عدم درج مهر در گذرنامه برای اتباع خارجی و صدور ویزا الکترونیک را مورد اشاره قرار داد و اظهار امیدواری کرد: با هم افزایی بین همه دست اندرکاران بخش گردشکری کشور و استفاده از ظرفیت های موجود و ترویج جاذبه های گردشگری کشور بتوانیم به توسعه این صنعت و یاری به امر اشتغال و افزایش درآمد در کشور یاری کنیم.

در ادامه چند تن از مدیران شرکت های تورگردانی با تشکر از دعوت سفارت برای برپایی و فراهم آوردن فرصت گفت وگو با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تشکر از مونسان برای شنیدن نظراتشان، نقطه نظرات و انتظارات خود را در جهت یاری به توسعه صنعت گردشگری در کشور اعلام نمودند.

در این نمایشگاه 165 کشور دنیا جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری خود را به متخصصان و شرکت های فعال در این بخش عرضه می نمایند.

نمایشگاه فیتور مادریدکه تا روز 7 بهمن (27 ژانویه) دایر خواهد بود ، به عنوان یکی از نمایشگاه های اصلی و مهم صنعت گردشگری دنیا در مساحتی به وسعت 67 هزار و 500 متر مربع که نسبت به سال گذشته 2.5 درصد افزایش یافته و با حضور 10 هزار و 485 شرکت از 165 کشور دنیا برگزار می گردد.

ایران نیز از جمله شرکت نمایندگان در این نمایشگاه است که سال جاری 31 تور اپراتور، بخشی از ظرفیت ها، امکانات و جاذبه های گردشگری و هنری کشور را به نمایش گذاشت.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4205

به "معاون رئیس جمهوری ایران با کارآفرینان صنعت گردشگری دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون رئیس جمهوری ایران با کارآفرینان صنعت گردشگری دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید