پورعلی گنجی: باید دل به دریا بزنم

به گزارش بلاگ پو، مرتضی پورعلی گنجی بعد از چند روز مذاکره و شایعات مختلف انتها در ترکیه به جایی نرسید و حالا دنبال تیم دیگری می شود.

پورعلی گنجی: باید دل به دریا بزنم

به گزارش خبرنگاران /اینطور که پیداست داستان تیم پیدا کردن مرتضی پورعلی گنجی در اروپا هم مثل ماجرای قدوس داستان هفتاد من کاغذ گردیده و شخص نیست آینده فوتبال او در کجا و کدام لیگ رقم خواهد خورد.

پورعلی گنجی که با دعوت ترابزون اسپور برای انجام مذاکرات چند روزی در شهر استانبول حضور داشت در نهایت از مذاکراتش با مسوولان این باشگاه نتیجه ای نگرفت و این انتقال به بن بست خورد.احمد آقا اوغلو رئیس باشگاه ترابزون اسپور درباره این ماجرا گفت:به دلیل درخواست هایی که از طرف پورعلی گنجی بوده، دیگر نتوانستند این انتقال را نهایی نمایند و دیگر تمایلی برای این انتقال هم ندارند.گفته می گردد پورعلی گنجی 26 ساله که پیشنهاد دستمزد سالیانه 750 هزار یورویی از ترابزون اسپور گرفتن نموده بود در نهایت به خاطر عدم توافق بر سر موضوعات مالی از این انتقال منصرف گردید.

مدافع تیم ملی کشورمان پس از منتقی گردیدن انتقالش در مصاحبه با رسانه های ترکیه گفت:با دعوت رئیس باشگاه ترابزون اسپور به استانبول آمدم تا با مربی و ریاست باشگاه بیشتر شناخت پیدا کنم چون انسجام میان باشگاه و کادرفنی بسیار مهم است.از انتظاراتی که از من دارند سوال کردم. واقعا دیدار خوبی بود.از رئیس باشگاه ترابزون اسپور و مدیر اجرایی این باشگاه تقدیر و تشکر می کنم. من از ملاقاتشان بسیار خوشحالم.با اونال کرامان هم روز شنبه دیداری داشتم و دیدگاه هایمان را به اشتراک گذاشتیم. او مرا به بازی با باشاک شهیر دعوت کرد اما پس از مشورت با برادرم و مدیر برنامه هایم تصمیم گرفتم به ایران برگردم.

پورعلی گنجی درباره اینکه چرا ب ترابوزون به توافق نرسیده گفت:به خاطر آینده فوتبالی ام تصمیم گرفتم به ترابزون اسپور نروم. می خواهم در لیگ های پایین تری بازی کنم چون معتقدم در این لیگ ها بهتر از لیگ های اروپایی میانی موفق تر می شوم.پیشنهادهایی از قطر، روسیه، یونان و ترکیه را رد کردم و اعتقاد دارم کسی به سوی دریا حرکت می نماید باید دل به دریا بزند.

جالب اینکه یک منبع نزدیک به باشگاه ترابزون اسپور خبر داده پورعلی گنجی پیش از مذاکره با این باشگاه ترکیه ای مورد توجه مارچلو بیلسا بوده و این سرمربی آرژانتینی به دنبال اضافه کردن مدافع تیم ملی فوتبال ایران به ترکیب لیدزیونایتد بوده است. لیدزیونایتد در حال حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی انگلیس موسوم به چمپیونشیپ رقابت می نماید.

3

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 298

به "پورعلی گنجی: باید دل به دریا بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورعلی گنجی: باید دل به دریا بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید