کارآگاه واقعی به روزهای اوج برمی شود؛ آنالیز نظرات منتقدان درباره فصل سوم

به گزارش بلاگ پو، فصل سوم مجموعه تلویزیونی کارآگاه واقعی (True Detective) بیست و سوم دی ماه سال جاری پخش خواهد شد و حال که زمان زیادی تا شروع پخش فصل جدید نمانده، شاهد انتشار نظرات منتقدان درباره این مجموعه هستیم. در حال حاضر 11 نقد در وبسایت متاکریتیک برای فصل سوم این مجموعه تلویزیونی ثبت شده که در کل نمره متا 75 را برای این مجموعه رقم زده است. این نمره از 10 نقد مثبت و 1 نقد میانه ایجاد شده. احتمالا در روزهای آینده شاهد انتشار نقدهای بیشتری درباره این اثر تلویزیونی خواهیم بود.

کارآگاه واقعی به روزهای اوج برمی شود؛ آنالیز نظرات منتقدان درباره فصل سوم

فصل سوم کارآگاه واقعی از بسیاری زوایا ما را به یاد فصل اول می اندازد؛ رازهای جنایتی ترسناک در رابطه با دو کودک گمشده در کنار روایت در سه دوره مختلف زمانی که مضامینی مشابه به فصل اول دارند. در عین حال فصل سوم نیز همچون فصل اول که به بازی های موثر متیو مک کانهی و وودی هارلسون متکی بود، به قدرت بازیگری ماهرشالا علی (Mahershala Ali) اتکا نموده است. بازیگری که در سال های اخیر در هالیوود موفق عمل نموده و به شکل ویژه بابت فیلم سینمایی Moonlight مورد توجه منتقدان قرار گرفته است.

اما برای درک بهتر نمره متای فیلم، بد نیست بدانیم که فصل دوم مجموعه تلویزیونی کارآگاه واقعی از 41 نقد نمره متای 61 و فصل اول این سریال هم از 41 نقد نمره 87 دریافت نموده بود. به این ترتیب گرچه فصل سوم از نظر منتقدان هنوز به اندازه فصل اول خوب نیست اما کاملا یک پیشرفت چشم گیر در قیاس با فصل دوم به حساب می آید.

در ادامه بخش های کوتاهی از نظرات منتقدان را درباره فصل سوم این مجموعه تلویزیونی بخوانید:

دانیل داداریو - ورایتی

نمره متا: 80

فصل سوم کارآگاه واقعی کاوشی است در سرنخ هایی که در فصل های گذشته سریال و همچنین به شکل کلی تر در ژانر آثار معمایی وجود دارند. مجموعه ای که نشان می دهد یک داستان جنایی که خوب و ساده - بدون انحراف در موضوع یا هر ترفند عجیب و غریب دیگر- نوشته و ساخته گردد می تواند عملکردی فراتر از حد خود داشته باشد؛ حتی در این دوره که رقبای زیادی در سطح تلویزیون وجود دارند.

بن تراورز - ایندی وایر

نمره متا: 75

بگذارید همین اول تکلیف مان را روشن کنیم: فصل سوم کارآگاه واقعی خوب است. چه معتقد باشید فصل اول اثری کلاسیک و غیرقابل دسترس است و چه معتقد باشید فصل اول بیش از حد مورد تمجید قرار گرفته اما باید بپذیرید که فصل سوم نسبت به فصل قبل یک قدم بزرگ رو به جلو محسوب می گردد. با بازی های خوب مجموعه عوامل و بازی بسیار خوب ماهرشالا علی، فصل سوم کوشش نموده از عناصر واقعی این ژانر بهره بگیرد.

دنیل فاینبرگ - هالیوود ریپورتر

نمره متا: 70

فصل سوم شرایطی بینابینی دارد؛ به اندازه فصل اول منحصر به فرد و غنی نیست اما با این حال از اغلب جهات از فصل دوم بهتر است. دست کم می گردد گفت فصل جدید مجموعه کارآگاه واقعی ماهرشالا علی را دارد … که در هر شرایطی مسحورکننده باقی می ماند اگرچه ممکن است رمز و رازهای خود فیلم به همین قدرت کار نکنند.

آلن سپینوال - رولینگ استون

نمره متا: 60

قصه فصل جدید مجموعه بوضوح با همان شکل و شمایل قصه های فصل اول سازماندهی شده. در عین حال فصل سوم کارآگاهی دارد که نقشش را یک بازیگر فوق العاده و برنده اسکار ایفا می نماید. به نظر می رسد نیک پیزولاتو (خالق مجموعه) می خواهد فصل فاجعه بار دوم مجموعه را از ذهن ها پاک کند … و تنها خاطرات فصل اول را با مک کانهی و هارلسن به یادمان بیاندازد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3863

به "کارآگاه واقعی به روزهای اوج برمی شود؛ آنالیز نظرات منتقدان درباره فصل سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآگاه واقعی به روزهای اوج برمی شود؛ آنالیز نظرات منتقدان درباره فصل سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید