احمدرضا براتی: تشکل های صنفی فوتبال می توانند به تلطیف فضای فوتبال و نزدیکی داوران و مربیان یاری نمایند

به گزارش بلاگ پو، احمدرضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال معتقد است که تشکل های صنفی مانند کانون مربیان و اتحادیه داوران در زمان بروز مشکل میان مربیان و داوران، می توانند به حل موضوع یاری نمایند.

احمدرضا براتی: تشکل های صنفی فوتبال می توانند به تلطیف فضای فوتبال و نزدیکی داوران و مربیان یاری نمایند

احمدرضا براتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اختلافات به وجود آمده میان امیر قلعه نویی و تعدادی از داوران فوتبال کشورمان گفت: تشکل های صنفی مانند کانون مربیان فوتبال و نیز اتحادیه داوران در اینگونه مواقع می توانند نقش بسیار معین نماینده ای داشته باشند.

وی ادامه داد: پیشنهاد می کنم این تشکل ها علاوه بر اینکه در اینگونه مواقع، جلسات مشترکی برگزار و برای حل اختلافات کوشش می نمایند، با برگزاری جلسات مشترک به صورت ادواری و پیوسته، به تلطیف فضای فوتبال و نزدیک کردن جامعه داوران و مربیان یاری موثری نمایند.

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: این اقدامات هیچ زحمت و هزینه ای ندارد، اما تأثیر تشکل های صنفی در معادلات فوتبالی کشور را افزایش می دهد. همواره بهترین نتیجه الزاماً از مراجعه به مراجع قضایی حاصل نمی گردد و بهتر است طرفین اختلاف و تشکل های صنفی مربوط به آنها کوشش نمایند تا با گفتمان و تعامل، اختلافات را ریشه یابی و از بروز آنها در آینده جلوگیری نمایند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5490

به "احمدرضا براتی: تشکل های صنفی فوتبال می توانند به تلطیف فضای فوتبال و نزدیکی داوران و مربیان یاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدرضا براتی: تشکل های صنفی فوتبال می توانند به تلطیف فضای فوتبال و نزدیکی داوران و مربیان یاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید