استقلال در کوره ذوب آهن سوخت

به گزارش بلاگ پو، این شکست بد موقع استقلال را در کورس قهرمانی به تلاطم انداخت و ملاقات هفته آینده آن ها مقابل پرسپولیس را بسیار حساس تر کرد.

استقلال در کوره ذوب آهن سوخت

خبرنگاران؛ احسان محمدی- هنوز برخی از طرفداران استقلال از گل دقایق پایانی که پرسپولیس خورد و پیروزی مقابل سپاهان را از دست داد مسرور بودند که صحنۀ آهسته بازی استقلال-ذوب آهن پخش شد و در کمال ناباوری این دروازه رشید مظاهری بود که روی یک ضربه سر فرو ریخت. ارسال حق دوست و ضربه سر دقیق وحید محمدزاده ذوبی ها را با یک گل در دقیقه 6 پیش انداخت و این پرسش را خلق کرد که چه اتفاقی می افتاد اگر بازی چند دقیقه دیرتر از مسابقه اصفهان پخش می شد؟

گل زدن به استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی آن هم در دقایق ابتدایی گاهی شبیه آتش انداختن در انبار باروت است، منفجر می گردد. به ویژه اینکه این ذوب آهن آن تیم نایب قهرمان آسیا نیست. یک فانوس به دست در رده پانزدهم جدول با فقط 18 امتیاز است. که 19 گل زده و 26 گل خورده بود. یکی از دو خط دفاع خیلی بد لیگ. طبعاً گل زدن به این تیم برای استقلالی که مهدی قائدی، شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و انبوهی از بازیکنان خوش تکنیک را دارد کار سختی نیست. این چیزی بود که طرفداران حتی بعد از دریافت گل به آن فکر کردند.

مجتبی حسینی اما به بازیکنانش دستور دفاع داد. اتوبوس سفید پارک شد. انتظاری غیر از این هم نمی رفت، آن ها باید از دروازه محافظت می کردند و اگر می شد توپ را به سرعت به میلاد جهانی می رساندند. در نیمه اول شهاب گردان یک نمایش درخشان داشت، توپ های زیادی را گرفت و استقلالی ها هم کم رمق بودند، تا همه چیز به نیمه دوم بکشد.

در نیمه دوم اما این ذوب آهن بود که از تاکتیکش نتیجه گرفت. اشتباهی در خط میانی توسط عارف غلامی توپ را به چپ پای خطرناک ذوب رساند و میلاد جهانی یک گل فراتر از سطح فوتبال آسیا زد. همان سبکی که جهانی در آن تخصص دارد، ضربه شلاقی به توپ از پشت هجده قدم و گل دوم برای اصفهان! نتیجه ای که باورکردنی نبود. کافیست به جدول نگاه می کردیم، ذوب آهن در 20 بازی قبلی فقط 3 بار پیروز شده بود!

بدشانسی؟ دفاع منسجم ذوبی ها؟ انگیره بالاتر اصفهانی ها برای فرار از سقوط؟ شب درخشان گردان؟ حالا چه فرقی می نماید، شکست 2-0 و بد موقع استقلال را در کورس قهرمانی به تلاطم انداخت و ملاقات هفته آینده آن ها مقابل پرسپولیس را بسیار حساس تر کرد. برخی از طرفداران خیلی زود یاد جدایی فراز کمالوند افتادند و این عدم نتیجه گیری را یکی از خسارت های جدایی او عنوان کردند.

در دیگر ملاقاتهای این هفته تیم خوش بخت نساجی مازندران بود که در رفسنجان پیروز شد 1-0 مس را شکست دهد و کم کم فرار از ته جدول را آغاز کند. تراکتور در خانه با نتیجه 1-1 مقابل پیکان متوقف شد تا حتی دریافت سهیه برای لیگ قهرمانان سال آینده هم به مخاطره بیفتد، ماشین سازی با گل دقایق آخر به یک تساوی 2-2 مقابل سایپا رسید که میخواهد با فراز کمالوند خودش را از محوطه خطر دور کند، فولاد با یک گل، گل گهرسیرجان را شکست داد و آلومینیوم اراک با نتیجه 1-0 مقابل صنعت آبادان به پیروزی رسید. تیمی که انگار میخواهد نتایج خوب نیم فصل اول را با قدرت بر باد دهد!

حالا سپاهان با یک بازی بیشتر در صدر است و احتمالاً با آرامش شهرآورد تهران را نظاره خواهد نمود، جایی که اگر حق انتخاب داشت آرزو می کرد هر دو تیم استقلال و پرسپولیس شکست بخورند!

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48708

به "استقلال در کوره ذوب آهن سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال در کوره ذوب آهن سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید