اقدامات تنبیهی توئیتر علیه ترامپ

به گزارش بلاگ پو، یکی از مسئولان شبکه اجتماعی توئیتر گفت این شرکت به دنبال طرحی برای نشان گذاری کردن پیغام های ناقض قوانین است که توسط چهره های سرشناس از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا منتشر می شوند.

اقدامات تنبیهی توئیتر علیه ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از تلگراف، ویجایا گاده مدیر بخش حقوقی توییتر روز چهارشنبه گفت این شرکت به جای بستن حساب کاربری افراد سرشناسی که پیغام های توئیتری آن ها ناقض قوانین شرکت است، پیغام های این اشخاص را نشان گذاری خواهد نمود.

توئیتر پیغام هایی را که توسط افراد سرشناس منتشر می شوند، از قوانینی که برای حساب های عموم کاربران به کار می برد مستثنی نموده و دلیل این اقدام را علاقه عمومی به پیغام های افراد مشهور و بسته نشدن حساب آن ها عنوان نموده است.

گاده پیش از این گفته بود که توییتر قصد ندارد پست های رئیس جمهور آمریکا را حذف کند، با این حال پیغام هایی را که خلاف قوانین شرکت باشد، نشان گذاری خواهد نمود.

دونالد ترامپ که هر روز چندین پیغام توئیتری ارسال نموده و علاقه شدیدی به استفاده از این شبکه اجتماعی برای مقابله با آنچه اخبار دروغ می خواند دارد، سابقه ای طولانی در ارسال پست های جنجالی، متعصبانه و ناقض قوانین توئیتر نیز دارد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5785

به "اقدامات تنبیهی توئیتر علیه ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات تنبیهی توئیتر علیه ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید